Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1168 Locuri de Munca in Oradea - Joburi in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1168 Locuri de Munca in Oradea - Joburi in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Planner Transport


Candidatul ideal Planner transportEști pasionat de logistică și transport? Ai un ochi pentru detalii și abilități excepționale de organizare? Dacă da, avem o oportunitate interesantă să vă alăturați echipei noastre ca planner transport.Responsabilitati cheie: - Planifică și coordonează activitățile de transport pentru a asigura livrarea eficientă și la timp a mărfurilor- Optimizeaza rutele și orarele pentru a minimiza costurile și a maximiza resursele- Colaboreaza cu echipa interna și cu partenerii externi pentru a eficientiza procesele de transport- Monitorizeaza operațiunile de transport și abordeaza orice probleme sau întârzieri în mod proactiv- Utilizeaza sisteme de management al transportului pentru a urmări expedierile și pentru a menține înregistrări exacteBeneficii:- Pachet salarial competitiv si beneficii- Oportunitate de creștere și avansare în carierăDacă sunteți în căutarea unei cariere pline de satisfacții în transport și doriți să faceți, vă încurajăm să aplicați pentru p
DEVEGA SRL

Referent Resurse Umane (oradea)


Candidatul ideal studii superioare constituie avantaj (domeniul socio-uman); cunoștințe operare PC (pachetul Ms Office); experiență de muncă anterioară în domeniu constituie un avantaj; abilități de comunicare și relaționare; simț organizatoric și atenție la detaliu.Descrierea jobului Responsabilități: gestionarea pontajului lunar; inserarea și actualizarea datelor de personal în evidențele specifice; integrarea și orientarea în organizație a nou-angajaților (asigurarea materialelor și documentațiilor administrative necesare integrării nou-angajaților); gestionarea registrelor intrare – ieșire; arhivarea și păstrarea în condiții optime a documentațiilor necesare întocmirii pontajului lunar; colaborarea cu furnizorii de servicii și asigurarea unei bune gestionări ale serviciilor (servicii de curățenie, de reparații și întreținere ale sistemelor electrice/tehnice instalate); colaborarea cu medicul de medicina muncii; colaborarea cu lucrătorul desemnat pe domeniul de securitate și sănătat
FINPROM S.​R.​L.​

Facility Engineer


Candidatul ideal Bachelor degree in engineering field, preferably mechanical or electrical; Minimum 3 years experience in facility maintenance; Good verbal and written communication skills; Advanced written & spoken English - German is a plus; Willingness to assume responsibility, also in form of assignments; Independent and organized oriented person; Experience in using building management systems; Autocad user.Descrierea jobului Ensuring that all facility assets are registered into the system; Creating and implementing preventive maintenance procedures for maintaining building infrastructure and equipment; Inspecting buildings and facilities to identify any issues related to structural, electrical, plumbing, or other systems; Monitoring systems performance and functionality, making recommendations for improvements or upgrades; Coordinating with external contractors and internal teams for repair and maintenance works; Ensuring that all spare parts are registered and managed accordingl
ANDREAS STIHL POWER TOOLS

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 8000 RON/Luna

Casier Oradea,​ Strada Decebal


Candidatul ideal Casier Oradea, Strada DecebalDescrierea jobului Casier Oradea, Strada Decebal
PEPCO RETAIL SRL

Operator Productie ( Smt /​ Mi /​ Test )


Candidatul ideal We are searching for new coleagues in our production line, who needs to:- have good knowledge of english language ( at least medium level);- is very important to have at least 1 year experience working in PCB asembling line;- are available for extrahours when it is necessary;- knows one or multiple phases form this kind of assembling line;- is available to learn other tasks for other roles from assembling line;- have a great team work atitude;- is available to start as soon as possible.Descrierea jobului Please check below a few responsabilities:SMT operator:1. Set up raw materials to SMT feeder according to material setup list2. Finish line changeover operation in MES system3. Deal with basic SMT facility alarm and escalation to SMT technician or engineer4. Finish feeder material connection operation in MES systemSMT Inspector1. Operate AOI to finish visual inspection of all SMT products2. Mark all locations of defect boards, and scan defect products to repair station
ETRON ROMANIA TECHNOLOGIES CO S.​R.​L.​

Sef Laborator Constructii


Candidatul ideal - Cel putin 2 ani experienta intr-un Laborator de grad II -constructii, pentru cei cu studii de lunga durata-ingineri- Studii superioare finalizate in domeniul constructiilor si a materialelor de constructii ( de preferat CFDP) ;- Experienta in domeniu specific constructiilor de infrastructura (drumuri, terasamente, poduri);- Experienta in conducerea unei echipe de cel putin 5 persoane;- Capacitate de a gestiona simultan mai multe proiecte;- Responsabilitate si eficienta in gestiunea resurselor si echipamentelor;- Cunostinte operare PC;- Permis de conducere categora B/disponibilitate deplasari (in toata tara);- Cunostinte de limba engleza;- Cunostinte ISO 9001:2015 si IS0 17025 :2018.Descrierea jobului Responsabilitati:- Coordoneaza activitatea laboratorului din punct de vedere tehnic si organizatoric;-Asigura mentinerea conditiilor de mediu, spatii, fluxuri, personal, aparatura - avute in vedere la autorizarea laboratorului;- Asigura, printr-un control permanent, resp
SELINA SRL

Casier - Penny Oradea


Candidatul ideal Vino alături de PENNY.! Căutam colegi energici, organizați și puși pe fapte mari.Suntem aici ca, împreună cu tine, să ajutăm clienții și să creăm o atmosferă plăcută în magazinele noastre.Te așteptăm în cadrul companiei noastre- chiar dacă nu ai reușit încă să acumulezi experiența necesară, la noi totul se poate învăța cu responsabilitatea, implicarea și determinarea ta;- dacă ai finalizat studii medii;- dacă ești disponibil să lucrezi în ture organizate pe durata întregii săptămâni: dimineața și după-amiaza, iar când tura ta va fi în weekend primești un spor suplimentar;- dacă ai rezistență la efort și un ritm alert de lucru;- dacă ești energic, motivaț, orientat spre performanță și rezultate.Descrierea jobului Rolul acesta presupune să:- construiești o relație deschisă cu clienții noștri într-o atmosferă plăcută și profesionistă;- fii implicat în gestiunea corectă și eficientă a produselor din magazin;- fii responsabil cu aprovizionarea mărfurilor la raft;- menții st
REWE ROMANIA SRL

Hr Business Partner - Oradea


Candidatul ideal Căutăm un HR Business Partner cu experiență și proactiv pentru a alinia inițiativele și funcțiile noastre de resurse umane cu obiectivele strategice și nevoile de afaceri ale companiei.Candidatul Ideal:• Absolvent de sociologie, psihologie, economic sau alte profile conexe;• Atestat Inspector Resurse Umane;• Cunoștințe avansate despre legislația muncii;• Experiență într-un soft de Administrare HR constituie avantaj;• Bună înțelegere a procedurilor, proceselor și a Codului muncii;• Minim 3 ani experiență în administrare de personal;;• MS Office avansat;• Discernământ profesional și cunoașterea implicațiilor legale ale relațiilor de muncă;• Abilități de comunicare avansate;• Excelente abilități analitice;• Bune abilități de planificare și organizare;• Atenție la detalii;Descrierea jobului Efectuarea calculului salarial şi întocmirea statului de salarii pe baza informaţiilor specifice (pontaje, concedii medicale, concedii de odihnă, concedii fără plată, modificări salaria
CEMACON - S.​A.​

Casieri & Lucratori Comerciali /​ Depozit- Jumbo Oradea1


Candidatul ideal Calitati de conduita si prezenta:-onest, amabil, serviabil, tinuta prezentabila;-spirit de observatie;-respecta procedurile stabilite de companie.Descrierea jobului Magazinul JUMBO Oradea1 angajeaza,Detinatorul functiei va fi responsabil cu:Casier- Asigura fluxul de incasari, ajuta la aranjarea marfii in departamentul Casierie si serveste cu amabilitate clientii.Lucrator comercial- Umple si aranjeaza marfa pe departament conform strategiei comerciale a companiei.Lucrator depozit- receptioneaza si separa marfa pe departamente pentru a fi predata si incarcata cu usurinta pe magazin.OFERIM:- Pachet salarial competitiv;- Tichete de masă de 40 lei / zi lucratoare;- Bonus lunar de prezenţă si bonus de performanta;- Voucher JUMBO de Craciun si de Paste;- Contract de muncă pe durată nedeterminată;- Program de muncă de 8 ore/zi;- Mediu de lucru modern şi plăcut.
JUMBO EC.​R SRL

Consultant Vanzari Hiper Farmacia Dr.​max Oradea


Candidatul ideal Construim Hiper-Cariere!Dr. Max, linia de retail a Dr. Max România, este în căutarea unui Consultant Vânzari în Hiperfarmacia Dr. Max Oradea.Ce așteptăm de la tine? Să ai studii medii sau să fii elev la o Școală Postliceală de Asistenți de Farmacie/student la Facultatea de Farmacie; Să ai experiență anterioară într-o poziție care a implicat promovarea și vânzarea dе produse/servicii-constituie avantaj; Să deții cunoștințe generale despre piața produselor cosmetice; Să ai excelente abilități de planificare și organizare; Să fii orientat/ă către client și spre rezultate; Să ai abilități foarte bune de comunicare; Să ai capacitate de lucru sub presiune; Să ai inițiativă, flexibilitate și perseverență; Să îți dorești să te dezvolți și să înveți lucruri noi.Descrierea jobului Care sunt responsabilitățile postului? Vei oferi consultаnță dе spеciаlitаtе cliеnților, în funcțiе dе nevoilе аcеstora; Vei promovа și vei vinde produsе cоsmеticе și alte produse non-farmaceutice; Vei
DR.​MAX S.​R.​L.​

Consultant Vanzari - Pardoseli Si Usi


Candidatul ideal RAVELI este in cautare de persoane ambitioase si loiale pentru a ocupa postul de consilieri vanzari showroom.Candidatul ideal este orientat catre client, cu atitudine pozitiva si atentie sporita asupra detaliilor, caruia ii place sa lucreze atat in echipa cat si pe cont propriu.Cautam persoane serioase si corecte, care sa aiba dorinta de a se implica in activitatea pe care o desfasoara si de imbunatatire continua.Apreciem initiativa, abilitatile de comunicare, negociere si gestionare a situatiilor limita.Constituie avantaj abilitatile tehnice (viziune in spatiu, masuratori).Cerinte minime- Experienta in vanzari catre beneficiari finali: minimum 3 ani- Sa aiba cunostinte temeinice in ce priveste folosirea materialelor pentru finisaje interioare ( usi, parchet, mocheta, covor pvc, lvt);- Personalitate echilibrata, integra;- Dinamic, flexibil, ambitioas, orientat catre rezultate si cu spirit de echipa;- Abilitati excelente de comunicare si relationare, cu capacitatea de a
PRED SMY SRL

Sales Assistant Oradea


Candidatul ideal Sales Assistant OradeaDescrierea postului• Salutarea, întampinarea, abordarea și consilierea clienților nostri cu scopul de a le oferi produsele potrivite nevoilor lor• Furnizarea de informații clienților nostri cu privire la produse și servicii, prezentarea de opțiuni alternative și idei de achiziții suplimentare (accesorii și / sau produse complementare) și încurajarea acestora pentru a achiziționa produsele C&A• Prioritizarea clienților în detrimentul altor sarcini• Aprovizionarea cu marfă a magazinului și prezentarea acesteia conform cu recomandarile de mercantizare• Operarea casei de marcat și procesarea plăților cu numerar/card pentru achizițiile efectuate de către clienții nostriDacă ești pasionat de modă, gândești proactiv si îți place să interacționezi cu oamenii, ne-ar face plăcere să te cunoaștem! Trimite CV-ul online la următoarea adresă:[email protected];Descrierea jobului Sales Assistant OradeaDescrierea postului• Salutarea, întampinarea, abordarea și con
CA MODA RETAIL SRL

Personal Curatenie Oradea Nufarul (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantajDescrierea jobului Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilorÎn cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un sa
KAUFLAND ROMANIA SCS

Junior Mecanic Auto Camioane


Candidatul ideal Executarea operațiilor de reglare, ajustare, instalare, întreținere și reparare a sistemelor, mecanismelor și instalațiilor camioanelor si remorcilor Program de lucru de 8 ore/zi, de luni până vineri, interval 9:00 - 18:00Experiență în domeniu de minim 1 anPermis auto categoria BPersoană responsabilăCunoștințe în utilizarea echipamentuluiCapacitate de analizăDisponibilitate de a învăța lucruri noiDisponibilitate deplasari in interes de serviciu o dată la 3-4 luni, în Italia, pentru o perioadă de maxim 2 luni.Descrierea jobului Identifică probleme tehnice și de funcționare a camioanelor si remorcilor;Propune șefului ierhic soluția de reparații;Efectuează reparația camioanelor si remorcilor;Asigură buna funcționare a echipamentului;Întreține curățenia la postul de lucru;Utilizează eficient materialele necesare reparațiilor.Beneficii:- salariu motivant in functie de experienta- tichete de masa- abonament clinica Pelican- transport asigurat Oradea -Bors
TRANSMEC RO SRL

Lucrator Comercial Oradea Velența (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.Descrierea jobului Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcatBeneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de ​4400 lei brut​ (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zil
KAUFLAND ROMANIA SCS

Logistics Sales Representative


Candidatul ideal Crestem si ne dezvoltam! Daca faci parte dintre cei care se simt in largul lor facand o munca de teren, avem jobulperfect pentru tine: Logistics sales representative Este un job 100% dinamic și provocator, potrivit pentru tine doar daca:iți place munca dе teren;ești dornic dе afirmare;ești deschis la informație și iți dorești sa evoluezi;ești dispus sa fii responsabil pentru propriile caștiguri;te consideri sociabil si comunicativ;esti o persoana care abordeaza cu usurinta multitasking-ulvrei sa-ti dezvolti o cariera in transporturi intern si internationalcunosti minim o limba de circulatie internationala si limba maghiaraai minim studii mediiiti doresti stabilitatedezvoltam talente, deci te asteptam chiar fara experienta in transporturiDescrierea jobului Ce vei face?Vei fi aici pentru prospectarea /contactarea activa a pietei, pentru identificarea de noi oportunitati de vanzare, a serviciilor de logistica si transport de marfuri, in timp si conform standardelor Compan
ROZOTI PRODCOM S.​R.​L.​

Consultant Vanzari – Sisteme Fotovoltaice - Oradea


Candidatul ideal Consultant vânzări – Sisteme fotovoltaice - OradeaFOMCO Solar Systems este unul dintre principalii dezvoltatori de sisteme fotovoltaice din România, cu o misiune de a contribui la tranziția către energie verde și sustenabilitate. Cu o experiență solidă în domeniu și o echipă dedicată, ne propunem să fim lideri în zona Transilvaniei în următorii 5 ani.Cerințe obligatorii:experiență minimă de 1-2 ani în vânzări directe pe teren;cunoștințe avansate și experiență de lucru în suita Office;permis de conducere categoria B;abilități excelente de comunicare și negociere;dedicare și orientare maximă către client;disponibilitate atât pentru munca de birou, cât și pe teren.Avantaje:experiență în sisteme de tip CRM;cunoștințe tehnice din domeniul energiilor regenerabile.Responsabilități:contactarea clienților noi și menținerea relației cu cei existenți;programarea și participarea la întâlniri cu potențiali clienți;colectarea datelor necesare pentru proiectele fotovoltaice;asigurare
FOMCO WOOD S.​R.​L.​

Stivuitorist


Candidatul ideal - Minim 10 clase- Atestat de Stivuitorist- Experienta pe un post similar- Disponibilitate de a lucra pe 3 schimburiDescrierea jobului - Incarcarea si descarcarea marfurilor, manipularea acestora in magazie si productie utilizand stivuitorul si / sau transpaletul- Verificarea marfurilor sosite in depozit conform documentelor de transport- Asigurarea miscarii stocurilor de marfa in baza documentelor de intrare-iesire si FIFO- Pregatirea si ambalarea produselor finite pentru livrare- Manipularea si asezarea produselor in locatiile de stocare destinate manual, cu ajutorul stivuitorului si / sau transpaletului
GOLDE ORADEA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 662 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Consilier Vanzari - Showroom Interioo


Candidatul ideal CAUTAM COLEG "COOL" in departamentul VANZARI Studii medii sau superioare Persoană organizată, ordonată, meticuloasă si capabila sa lucreze in echipa Avantaj dar nu constituie conditie de baza experiența pe domeniu Capacitate de comunicare si relationare interumana ridicata Dorinta in creeare unei cariere pe domeniu, a unei colaborari pe termen lung. Serios, disciplinat si carismatic.Descrierea jobului Asculta nevoile clientului si ofera consultanta profesionista si onesta in gasirea de produse adecvate spatiului ce urmeaza a fi amenajat Preia necesarul de marfa al clientului si-l rezerva in sistemul informatic sau transmite departamentului achizitii, dupa caz. Interactioneaza cu celelalte departamente pentru buna consiliere si buna desfasurare a procesului de vanzare. Abilitățile de comunicare si socializare cu clientul, de ascultare a nevoilor lui legate de produse sunt aptitudini foarte importante care duc cert la crearea unui proces de vanzare si cu grad ridicat de
TODOCERAM RETAIL S.​R.​L.​

Customer Relationship Officer - Ing Office Oradea Nufarul


Candidatul ideal Rol deschis la ING Office Nufarul - OradeaDacă ştii despre tine că: Ai studii superioare în domeniul economic; Lucrezi bine în Word, Excel, Power Point şi Outlook; Relaţionezi şi comunici foarte bine cu oricine; Îmbini lucrul în echipă cu atingerea obiectivelor individuale; Îţi place să interacţionezi cu clienţii şi ai experienţă anterioară într-un rol similar.Descrierea jobului Misiunea ta: Să fii un ambasador al produselor şi serviciilor ING Bank, dedicate clienţilor persoane fizice.Ce vei face în acest rol? Vei promova produsele şi serviciile bancare ale ING Bank destinate persoanelor fizice (conturi, carduri, credite, asigurări, fonduri mutuale); Vei participa activ la realizarea target-ului de vânzări şi la atingerea obiectivelor calitative; Vei oferi consultanţă clienţilor şi îi vei sprijini în realizarea operaţiunilor; Vei înregistra/actualiza informaţiile primite de la clienţii noştri în programele ING; Vei identifica soluţii pentru clienţi şi vei dezvolta rela
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Oradea?

Salariul mediu net in Oradea este de 3 200 lei. Venitul mediu brut fiind de 5 600 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Oradea?

In prezent avem disponibille 1 168 locuri de munca in Oradea.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.