Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1168 Locuri de Munca in Oradea - Joburi in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1168 Locuri de Munca in Oradea - Joburi in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Electrician - Oradea


Candidatul ideal Studii medii în domeniul tehnic (profil electric - calificare Electrician/Tehnician instalații electrice); Atestat de electrician ANRE; Bune cunoștințe practice în domeniu; Disponibilitate pentru program flexibil; Bune abilități de comunicare și interacțiune; Atenție la detalii, acuratețe; Bună capacitate de organizare; Interpretarea schemelor electrice; Experiență în domeniu de minim 2 ani; Seriozitate, responsabilitate și implicare;Descrierea jobului Verifică sistematic utilajele în vederea constatării anomaliilor în funcționare din punct de vedere electric; Răspunde de buna funcționare, întreținerea, reparația tuturor utilajelor fabricii, astfel încât procesul de producție să se desfășoare în parametrii optimi; Repară și întreține instalații electrice, echipamente clasice, semiautomatizate și automatizate; Realizează diagnosticarea defecțiunilor apărute la mecanismele utilajelor.Pachet oferit: Pachet salarial ofertant, compus din salariu fix motivant, Bonus de perfo
CEMACON - S.​A.​

Sef De Schimb - Productie


Candidatul ideal Gi Group România recrutează Șef de Schimb în Oradea pentru partenerul său, companie consacrată pe piața internațională de peste 70 de ani, lider mondial în producția sistemelor de acționare electrică și electronica pentru industria medical, industria electrocasnică și aplicații industriale de vârf.Candidatul ideal: Experiență minim 2 ani pe un post similar (șef de schimb), de preferință în domeiul automotive sau industria electrocasnică; Studii medii sau superioare tehnice; Cunoștințe de electrotehnică (rezistenta materialelor); Interpretare desen tehnic; Coordonare unei echipe formate din 30-40 persoane; Cunoștințe 5S.Descrierea jobului Responsabilități: Coordonează activitatea de producție pe schimbul de productie; Coordonează personalul din subordine pentru desfășurarea activității de producție; Supervizează activitatea angajaților, astfel încât aceștia să își îndeplinească atribuțiile specifice postului; Gestionează datele și întocmește rapoarte/grafice, privind re
GI GROUP STAFFING COMPANY SRL

Mecanic Intretinere Si Reparatii


Candidatul ideal Candidatul Ideal Studii medii, profilul tehnic prezintă un avantaj; Persoană organizată, capabilă de a reacționa rapid în situații critice; Persoană dinamică, cu bune abilități de comunicare și relaționare; Experienta profesionala in zona de mecanic utilaje industriale, productie;Descrierea jobului Principalele responsabilități sunt următoarele: Participă și răspunde de efectuarea activităților de întreținere și reparații din punct de vedere mecanic și pneumatic, în conformitate cu standardele tehnice, de calitate și de prescripțiile din documentația tehnică a utilajelor și echipamentelor tehnice din Proces/Ambalare; Efectuează intervențiile pentru întreținerea corectivă a echipamentelor tehnice, testează funcționarea echipamentelor după intervenții; În caz de incident, asigură depanarea totală sau parțială a echipamentului, cu scopul remedierii rapide a mașinilor urmând să elimine, prin măsuri corective, soluțiile provizorii adoptate; Pachet oferit: Pachet salarial of
CEMACON - S.​A.​

Relationship Manager Commercial Partners Oradea


Candidatul ideal Ce ai nevoie pentru a reusi: Studii superioare finalizate sau in curs. Experiență în vânzări și/sau în vânzarea de produse financiar-bancare (reprezinta un avantaj). Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows). Atenție la detalii. Abilități foarte bune de comunicare si relaționare. Rezolvarea creativă a potentialelor probleme ce pot apărea. Gândire strategica pe termen scurt si lung. Flexibilitate și adaptabilitate. Nivel de implicare, seriozitate și responsabilitate ridicat. Dorință și abilitatea de a învață rapid și a se perfecționa în domeniul financiar bancar.Descrierea jobului Ce vei face: Crearea si mentinerea relatiilor comerciale cu locatiile partenere aflate in portofoliul tbi. Prospecteaza piata si identifica potentialii comercianti. Conversia potențialilor clienți/vizitatori ai magazinelor partenere în clienți tbi. Stabileste intalniri in vederea inceperii de noi parteneriate. Urmarirea si respectarea fluxurilor interne ale Companiei. Dezvolta si intretine un
TBI BANK EAD SOFIA - SUCURSALA BUCURESTI

Asistent(a) Medical,​ Biolog,​ Biochimist


Candidatul ideal Laborator medical angajează personal calificat (asistent, biolog, biochimist).Candidatul ideal este ambițios, abil și cu experiență în efectuarea analizelor de laborator.Descrierea jobului Descriere / responsabilități: Jobul presupune activități specifice unui laborator de biologie moleculară, cu atribuții specifice unui asistent medical de laborator. Acestea includ pregătirea preanalitică și analitică a materialului biologic (sânge, țesut, secreție vaginală, celule epiteliale bucale) pentru analiză, în vederea analizării prin metode de biologie moleculară.
RESIDENT LABORATORY SRL

Tehnician Sali De Jocuri,​ Red Sevens - Oradea


Candidatul ideal HAI IN ECHIPA RED SEVENS !!!Cautam un coleg, care sa ne asiste pe partea tehnica, in mai multe locatii din Iasi.Daca te potrivesti profilului de mai jos, lasa-ne un CV si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil !!Ce asteptari avem de la tine:- Studii medii liceale cu profil tehnic, școală profesională, studii superioare finalizate, cu profil tehnic.- Persoana stabila, responsabila, perseverenta, punctuala, orientata spre rezultat;- Cunoasterea pachetului Office poate fi un avantaj- Cunostinte minime de hardware/ software, instalare/ depanare si utilizare de: sisteme de supraveghere video, echipamente periferice;- Orientarea către învățarea de noi tehnologii;- Atenție la detalii;- Gândire logică;- Experienta in domeniu, pe un post asemanator, constituie un avantaj-Limba maghiara constituie un avantaj- Permis de conducere categoria B;Ce ar trebui sa faci in cadrul companiei noastre:- Asigura mentenanta si instalarea aparatelor de joc;- Ofera asistenta tehnica coleg
RED SEVENS S.​R.​L.​

Lucrator Comercial/​casier - Hervis Oradea Lotus Market


Candidatul ideal Esti o persoana comunicativa, responsabila si orientata catre rezultate si client? Nu-ti lipseste spiritul de echipa?Atunci esti potrivit/a pentru a te alatura echipei Hervis!Ne dorim ca viitorul nostru coleg/viitoarea noastra colega sa aiba urmatoarele competente si abilitati:1. Profesionale:• Studii medii (liceu, scoala profesionala) sau studii superioare (in curs sau finalizate);• Cunostinte PC: MS Office;• Disponibilitatea de a lucra in ture si in weekend;• Experienta anterioara pe un post similar reprezinta un avantaj.2. Interpersonale:• Fire sociabila, comunicativa;• Orientat spre intelegerea si servirea clientilor;• Adaptabil la un mediu de lucru dinamic;• Abilitatea de a lucra in echipa.Descrierea jobului Salаriu de bаza competitiv + tichete de masa (30 de lei) + bonusuri individuale si dе еchipа.Motivatie:• Training de specializare in vanzari prin intermediul ochelarilor VR, cat si prin metodele clasice;• Contract individual de munca pe perioada nedeterminata;
HERVIS SPORTS AND FASHION SRL

Sales Account Specialist


Candidatul ideal Experiență de minim 3 ani ca suport comercial clienți B2B, care să includă relaționarea cu clienții prin comunicare scrisă și telefonică Cunoașterea limbii maghiare este necesară pentru ocuparea acestei poziții și constituie avantaj experiența de lucru în SEAP Cunoștințe avansate de operare calculator, implicit a programelor Microsoft office 365, cunoștințe de utilizare excel la nivel mediu este cerința obligatorie Experiență de lucru intr-un soft CRM Abilități excelente de comunicare Capacitate de învățare a termenilor tehnici uzuali utilizați în activitatea companiei și a înțelegerii proceselor tehnice Capacitate de reacție rapidă în situații urgente, autodisciplină pentru atingerea obiectivelor cu termen limităDescrierea jobului Vei gestiona întregul proces de administrare a vânzărilor/proiectelor de execuție de la comandă până la facturare (planifică, îndeplinește, monitorizează și coordonează procesele și task-urile necesare realizării comenzii) Vei realiza docume
DITO GROUP SRL

Inginer Mentenanta


Candidatul ideal Candidatul potrivit: Studii tehnice superioare profil electric/electrotehnic/automatizari industrial Experiență de minimum 2 ani de într-o functie similara in cadrul unei companii de productie Cunoștinte tehnice de automatizare/ electronică/ mecanică/instalații; Gandire analitica si sintetica Atentie la detalii Capacitate mare de organizare a propriilor activitati, de planificare si prioritizare a task-urilor in functie de nevoile companiei Abilități de comunicare, organizare, planificare și lucru în echipă; Capacitatea de a rezolva probleme si de a implementa solutii alternative Capacitate de analiză, sinteză și rezolvare a problemelor; Capacitatea de a-și asuma responsabilitățiDescrierea jobului Responsabilităţi:- Urmăreste funcționarea corectă a mașinilor din punct de vedere tehnic;- Asigura reglarea și repararea echipamentelor și ia măsurile necesare pentru ca echipamentul să funcționeze în parametrii prescrisi;- Participă la toate activitățile de reparații acciden
MADRUGADA COM SRL

Media netă estimată pe baza celor 310 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Responsabil Mediu


Candidatul ideal • Studii superioare tehnice de specialitate/calificare in domeniul protectiei mediului• Buna cunoastere a legislatiei specifice• Experienta de minim 2 ani intr-un post similar• Operare calculator nivel avansat• Cunoasterea limbii engleza la un nivel cel putin mediuDescrierea jobului Contractul este pe perioada nedeterminata• Identifica,evalueaza aspectele de mediu si selecteaza aspectele de mediu cu impact semnificativ• In calitate de responsabil cu gestiunea deseurilor, va urmari indeplinirea obligatiilor legale, dupa cum sunt ele prevazute de OUG 92/2021 privind regimul deseurilor• Raspunde de urmarirea aplicabilitatii regulamentului CE cu privire la substantele chimice si utilizarea lor in conditii de siguranta (REACH) in domeniulreciclarii DEEE• In cazul unor activitati de modernizare, extindere sau constructie de noi obiective, intocmestedocumentatia necesara obtinerii avizelor, acordurilor si autorizatiilor demediu/gospodarire a apelor/securitate la incediu , pre
FAIST METALWORKING SRL

Media netă estimată pe baza celor 158 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Tehnician Mentenanta


Candidatul ideal Cerinţe: experiență în domeniu minim 1an; studii medii, specializare electrică, electromecanică sau mecanică; experiența în industria alimentară reprezintă un avantaj; viteză dе reacție și dе luare a deciziilor în cazul defecțiunilor majore. cunoștințe echipamente și acționări hidraulice/pneumatice (citire, interpretare și execuție scheme electrice), automatizări. constituie avantaj - operarea de agregate si echipamente frigorificeDescrierea jobului Rеsponsаbilităţi Tehnicianului de mentenanta: verifică instаlаțiilе еlеctricе / mеcanice și lе mеnține pеrmanent în stаrе dе funcționаrе și sigurаnță, notareа pаramеtrilor de functionаrе in regsitrul zilnic de vеrificаri; efеctuеază intervenții de urgență lа sistеmele tehnice de natură electrică / mecanică, asigură efectuarea inspecțiilor periodice (lunare) asupra instalațiilor electrice / mecanice, efectuarea verificărilor zilnice ale instalațiilor din clădire; efectuarea mentenanței permanente în cadrul obiectivului; răsp
FRESCOVERDE SRL

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Inginer Calitate


Candidatul ideal - Absolvent studii superioare tehnic;- Experienta pe un post similar - minim 1 an;- Experienta in domeniul automotive - constituie avantaj;- Cunostinte de APQP, PPAP, FMEA, MSA, SPC;- Experienta in lucrul cu standardele de calitate (ex. IATF) - constituie avantaj;- Cunostinte de limba engleza - nivel avansat;- Abilitati de negociere si focus pe identificarea si implementarea de solutii;- Bune abilitati de comunicare.Descrierea jobului - Motiveaza membrii echipei QA (Tehnicieni, CSE) in vederea respectarii standardelor de calitate, a celor de livrare, pentru incadrarea in costuri si respectarea termenelor limita;- Asigura aderenta pe cerintele tehnice venite de la client din punctul de vedere al calitatii;- Stabileste planuri de imbunatatire a calitatii in cadrul fabricii pe business unitul asignat;- Organizeaza si coordoneaza procesele si produsele departamentului de calitate in activitatile de audit;- Analizeaza si izoleaza componentele neconforme (NOK parts) rezultat
GOLDE ORADEA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 605 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Inginer Proces


Candidatul ideal - Studii superioare tehnice absolvite- Experiență pe un post similar – constituie avantaj- Cunoașterea sistemelor mecanice, electrice, pneumatice și hidraulice- Abilitatea de a citi modelele 2D și 3D- Cunostinte de operare PC: MS Office- Cunostinte de limba engleză - nivel conversational- Munca in echipa, abilitati eficiente de rezolvare a problemelor, proactivitateDescrierea jobului Este responsabil de dezvoltarea continua si imbunatatirea procesului.Creeaza si mentine la zi documentele specifice pentru fiecare produs/linie de productie (ex: PFMEA, CP..).Asigura suportul necesar, in cazul defectarii echipamentelor, evitand timpii de stationare din cauza nefunctionarii echipamentelor.Ofera training operatorilor de productie si echipelor suport.
GOLDE ORADEA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 789 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Gestionar Depozit


Candidatul ideal RAVELI este in cautare de persoane ambitioase si loiale pentru a ocupa postul de gestionar depozit.Candidatul ideal are atitudine pozitiva si atentie sporita asupra detaliilor, caruia ii place sa lucreze atat in echipa cat si pe cont propriu.Cautam persoane serioase si corecte, care sa aiba dorinta de a se implica in activitatea pe care o desfasoara si de imbunatatire continua.Apreciem initiativa, abilitatile de comunicare, negociere si gestionare a situatiilor limita.Constituie avantaj cei cu atestat de stivuitorist si cei cu experienta in activitati de gestiune pe un post similar.Descrierea jobului Descrierea jobuluiProgram normal 8 ore/5 zile pe saptamana + ore suplimentare, in cazuri exceptionale platite separatResponsabilitati- Primeste, organizeaza, pastreaza si distribuie marfurile aflate in gestiune- Răspunde de descărcarea-încărcarea produselor, de eliberarea mărfurilor din gestiune- Verifică stocurile, termenele de garanţie şi raportează şefului depozit, alte
PRED SMY SRL

Media netă estimată pe baza celor 391 de salarii introduse în Salario: 3214 RON/Luna

Lucrator Comercial (atributii De Paza) - Lotus Market Oradea


Candidatul ideal Esti o persoana comunicativa, responsabila si orientata catre rezultate si client? Nu-ti lipseste spiritul de echipa?Atunci esti potrivit/a pentru a te alatura echipei Hervis!Ne dorim ca viitorul nostru coleg/viitoarea noastra colega sa aiba urmatoarele competente si abilitati:1. Profesionale:• Studii medii (liceu, scoala profesionala) sau studii superioare (in curs sau finalizate);• Cunostinte PC: MS Office;• Disponibilitatea de a lucra in ture si in weekend;• Experienta anterioara pe un post similar reprezinta un avantaj.• Atestat profesional de agent de pază reprezintă un avantaj / disponibilitatea de a urma un curs de formare profesională, curs suportat financiar de către Hervis Sports;2. Interpersonale:• Fire sociabila, comunicativa;• Orientat spre intelegerea si servirea clientilor;• Adaptabil la un mediu de lucru alert;• Abilitatea de a lucra in echipa.Descrierea jobului Salаriu de bаza competitiv + tichete de masa (30 de lei) + bonusuri individuale si dе еchipа
HERVIS SPORTS AND FASHION SRL

Casier - Penny Sanmartin (bihor)


Candidatul ideal Vino alături de PENNY.! Căutam colegi energici, organizați și puși pe fapte mari.Suntem aici ca, împreună cu tine, să ajutăm clienții și să creăm o atmosferă plăcută în magazinele noastre.Rolul acesta presupune să:- construiești o relație deschisă cu clienții noștri într-o atmosferă plăcută și profesionistă;- fii implicat în gestiunea corectă și eficientă a produselor din magazin;- fii responsabil cu aprovizionarea mărfurilor la raft;- menții standardele de calitate PENNY: magazin curat, ordonat, aprovizionat;- comunici în cadrul echipei într-un mod prietenos, de la egal la egal, cu respect;- acționezi alături de noi cu responsabilitate pentru societate și mediul înconjurator;- ajuți la o organizare mai bună a magazinului.Descrierea jobului Te așteptăm în cadrul companiei noastre- chiar dacă nu ai reușit încă să acumulezi experiența necesară, la noi totul se poate învăța cu responsabilitatea, implicarea și determinarea ta;- dacă ai finalizat studii medii;- dacă ești di
REWE ROMANIA SRL

Expert Contabil Full Time Oradea


Candidatul ideal Pozitia de expert contabil full time Oradea Sa fie absolvent de studii superioare de profil economic;• Sa aiba cunostinte de operare PC si Microsoft Office;• Cunoasterea programului SAGA constituie un avantaj;• Sa detina cunostinte solide de contabilitate si corelare a documentelor contabile;• Abilitati foarte bune de comunicare si organizare a timpului, sarcinilor si activitatilor zilnic Descrierea jobului Expert contabilEfectueaza toate operatiile de evidenta contabila si fiscala pentru clientii din portofoliu (verifica si inregistreaza lunar documentele justificative aduse spre prelucrare de catre clientii din portofoliu; solicita documentele lipsa unde este cazul; solicita corectarea documentelor eronate unde e cazul; etc)-Calculeaza impozitele si taxele in conformitate cu legislatia in vigoare;- Intocmeste declaratiile fiscale in termenele legale si transmite catre clienti OP-urile aferente;-Transmite catre clienti diverse rapoarte conform procedurii societatii si
FARMA-FONTANA IMPEX SRL

Lucrator Comercial Puma Oradea (m/​f) - Perioada Determinata


Candidatul ideal Profilul candidatului cautat pentru ocuparea functiei de lucrator comercial din cadrul companiei Puma Sports Romania, este urmatorul : Studii medii finalizate; Spirit de echipa, atitudine proactiva si flexibilitate; Amabilitate fata de clienti si colegi; Rezistenta la sarcini repetitive si oboseala; Aptitudine si disponibilitate de a invata lucruri noi si de a face fata provocarilor; Experienta anterioara pe un post similar, reprezinta un avantaj; Disponibilitate de a invata lucruri noi; Sa fii plin de energie si sa ai o atitudine pozitiva.Dacă esti o persoană flexibilă, deschisă și dedicată, PUMA iti oferă sansa sa lucrezi pentru cel mai cool brand de articole sportive, intr-o echipa dinamica si cu multa voie buna!Descrierea jobului Colegii tai te vor astepta in magazinul PUMA din Oradea - Calea Clujului,Complex Romeur.Responsabilitati lucrator comercial: Ofera asistenta si indrumare clientilor in privinta articolelor PUMA oferite spre vanzare Asigura necesarul de mar
PUMA SPORTS ROMANIA SRL

Asistent Manager Dezvoltator Imobiliar


Candidatul ideal Experienta de min. 5-7 ani pe o pozitie similara Foarte bune capacitati de comunicare Persoana proactiva, echilibrata, cu simt al raspunderii si integritate Comportament asertiv si empatic Capacitatea de a gasi solutii, organizarea si sistematizarea informatiilor, atentie distributiva Autoperfectionare, creativitate Foarte bune capacitati de negociere Excelente abilitati de utilizare a aplicatiilor online, PC-MS Office, si altele. Sa scrie si sa vorbeasca fluent limba engleza Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Asigura suport pentru intocmire rapoarte economice si suport contabilitate Negociaza termene si conditii in contracte cu colaboratori, executanti, clienti Productivitate, respectiv foarte bune capacitati de lucru cu aplicatii/competente digitale Vorbire avansat/fluent limba engleza Redactare documente si corespondenta in limba engleza Disponibilitate la program de lucru prelungit Implementeaza, coordoneaza si supervizeaza sarcinile si atributiile i
STEINBERG PROPERTY INVEST SRL

Tehnician Programator Cnc


Candidatul ideal - Studii medii absolvite - specializare tehnica;- Experienta pe un post similar - constituie avantaj;- Cunostinte de desen tehnic;- Cunostinte operare CNC (HAAS) - constituie avantaj;- Cunoștințe a softurilor CAD (SolidWorks) / CAM (Esprit TNG) - constituie un avantaj;- Cunostinte utilizare scule si instrumente de masura si control (calibre, sublere, micrometre);- Autodidact si perseverent;- Pasiune pentru domeniul tehnic;- Persoana axata pe identificarea de solutii.Descrierea jobului Responsabilitati:- Opereaza si programeaza masina cu comanda numerica (HAAS) in 3 axe;- Crearea de programe pentru repere care trebuie executate conform desenului tehnic (in general unicate);- Defineste lista de scule necesare desfasurarii bunei activitati.Beneficii:- Oportunitate de creștere profesională în cadrul unei companii în plină dezvoltare;- Pachet salarial atractiv;- Tichete de masa (40 lei/ zi lucrata);- Al -13 - lea salar;- Mediu de lucru dinamic, stimulant și colaborativ;- Di
GOLDE ORADEA S.​R.​L.​

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Oradea?

Salariul mediu net in Oradea este de 3 200 lei. Venitul mediu brut fiind de 5 600 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Oradea?

In prezent avem disponibille 1 168 locuri de munca in Oradea.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.