Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2075 Locuri de Munca Secretara - Joburi Secretara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2075 Locuri de Munca Secretara - Joburi Secretara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Calculator Birou Notarial/​ Secretar Birou Notarial


Candidatul ideal Experiență anterioară în cadrul unui birou notarial, o bună cunoaștere a actelor și a procedurilor notariale, Mod de lucru organizat, Viteză de tehnoredactare, Spirit de echipă, Studii juridice (de preferat).Descrierea jobului Tehnoredactare acte notariale, îndeplinirea formalitărilor premergătoare și ulterioare întocmirii acestora, Efectuarea verificarilor și înregistrarilor în registrele publice, Discutii cu clientii biroului notarial - amabilitate în relația cu aceștia.
SOCIETATE PROFESIONALA NOTARIALA - POPA - RADULESCU SI ASOCIATII

Asistent Personal /​ Hr /​ Secretara


Candidatul ideal Administrator de companie de recrutare cauta o asistenta personala pentru functile de secretara, recrutare / HR și raporturi lunare.Cerinte:Persoana organizata și atenta la detaliiCunoștințe profunde în Microsoft Office (Excel, Word)Cunoștințe în operare cu PCDisponibilitate program flexibilLimba Engleza (vorbit și scris)Limba Germana reprezintă un avantajPermis de conducere reprezinta un avantajDorinta de invatare si dezvoltare personalaDescrierea jobului Pachet salarial motivantTraining-uri si posibilitate dezvoltare personalaContract nedeterminatProgram flexibilPosibilitatea de a și lucra din Home-OfficePentru aplicare va rugam sa trimiteti o poza și un CV pe WhatsApp sau adresa de email.
VEP RECRUITING S.​R.​L.​

Asistent Manager/​secretara Birou De Traduceri


Candidatul ideal Limba engleză - vorbit / scris - nivel mediuCunoștințe foarte bune de operare PC / pachetul OfficeAptitudini foarte bune de comunicareCapacitate de auto-organizare și de stabilire a prioritățilorSeriozitate, gândire analitică și atenție la detaliiPersoană organizată, proactivă și capabilă să lucreze independentAtitudine calmă, diplomată, amabilăConstituie avantaj experiența într-un birou de traduceri și eventual, deținerea unei autorizații de traducător.Descrierea jobului Preluarea comenzilor venite pe email sau la birou;Preluarea si verificarea traducerilor efectuate de traducători si pregătirea acestora pentru legalizare;Menținerea relației cu traducătorii și plasarea comenzilor către aceștia;Verificarea traducerilor și livrarea acestora către clienți cu încadrarea în termenul de predare stabilit;Pregătirea documentelor pentru legalizare notarială – deplasarea la notar pentru efectuarea acestei proceduri;Asistă managerul companiei în rezolvarea diferitelor task-uri;S
TRANSLEXICAL SRL

Secretara


Candidatul ideal studii superioare, limbi străine: limba engleza scris şi vorbit foarte bine. experienţă profesională: minim 1 ani într-un post similar, cunoaşterea în detaliu a pachetului Office (Word, Excel) spirit organizatoric, adaptabilitate, abilităţi de comunicare, atentie la detalii. disponibilitatea de a lucra în program prelungit cunoaşterea noţiunilor primare de gestiune a materialelor.Descrierea jobului organizarea activitatii de secretariat a societatii; conceperea şi transmiterea corespondenţei, stabilirea agendei, pregătirea întâlnirilor de lucru ale directorului; organizarea bazei de date concrete şi veridice a colaboratorilor şi instituţiilor cu care societatea are relaţii; inregistrarea intrărilor şi ieşirilor de documente, preluarea şi redirecţionarea apelurilor telefonice, primirea şi trimiterea email-urilor/ faxurilor, repartizarea lor; efectuarea traducerilor tehnice şi a activităţilor de interpret-translator;Beneficii: tichete de masa asigurare medicala
GRANDEMAR S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 402 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal Persoana punctuala, receptiva, organizata si responsabila, cu capacitate de comunicare si relationare foarte buna; Persoana energica, entuziasta, vesela, usor adaptabila;Studii superioare finalizate;Cunostinte de limba engleza scris/vorbit - nivel avansat;Disponibilitate pentru deplasari in tara si strainatate;Abilități de lucru cu aparatura de birou: telefon, fax, imprimanta, scanner;Atitudine pozitiva, constructiva, proactiva, orientata spre rezultate;Abilitati de prioritizare a activitatilor si de gestionare a timpului; Atentie la detalii;Capacitate de invatare si dorinta de dezvoltare;Descrierea jobului - participa la intalnirile Managerului General si insoteste delegatiile acestuia in tara si strainatate;-indeplineste activitatile zilnice specifice de secretariat;- asigura protocolul in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;- preia, inregistreaza si distribuie corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor, clientilor;- elaboreaza si
ROTEC S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 486 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretar Vorbitor De Persană


Candidatul ideal Calificări• Diplomă de liceu sau mai mult.• 1-2 ani de experiență într-un rol de suport administrativ.• Este necesară rezidența românească.• Abilități puternice de comunicare scrisă și verbală în limba română.• Cunoștințe avansate ale suitei Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).• Preferabil căsătorit/ă.Descrierea jobului Aceasta este o poziție full-time, on-site situată în București, pentru un Secretar Iranian. Secretarul Iranian va fi responsabil să ofere suport administrativ conducerii noastre, asigurând o funcționare lină a biroului și contribuind la succesul companiei noastre.Responsabilități• Gestionarea calendarelor, programarea întâlnirilor și coordonarea aranjamentelor de călătorie pentru directori.• Organizarea și menținerea fișierelor și a documentelor confidențiale.• Gestionarea corespondenței primite și trimise, inclusiv e-mailuri, rapoarte și alte documente.• Asistență pentru management cu introducerea datelor, pregătirea rapoartelor și comunicarea cu f
AG TIMBER GROUP S.​R.​L.​

Secretara /​ Asistent Manager/​ Consilier Imobiliar


Candidatul ideal Daca esti persoana care isi doreste independenta financiara, dinamica, sociabila si esti orientat catre cele mai bune rezultate, noi iti oferim un loc in echipa noastra.Daca ai experienta in domeniul imobiliar, este cu atat mai bine.Cunostintele tale + cunostintele noastre si invers, vor contribui la cresterea calitatii serviciilor oferite.Lipsa experientei in acest domeniu nu te afecteaza cu absolut nimic.Noi iti oferim tot suportul pentru ca tu sa reusesti.Cerinţe:-cunoasterea unei limbi străine (constituie un avantaj fluenţa în engleză, franceză sau italiana);-absolvent de studii;-bune abilităţi de comunicare şi negociere;-spirit de iniţiativă.Descrierea jobului Responsabilităţi principale:-preluarea şi gestionarea ofertelor de vânzare/închiriere existente pe piaţă;-contactarea clienţilor; dezvoltarea şi menţinerea relaţiilor cu clienţii;-identificarea nevoilor clienţilor şi oferirea de suport şi consultanţă în procesul tranzacţional;-finalizarea tranzacţiei imobili
UNUIMOBILIARE IASI S.​R.​L.​

Secretar (a)/​ Back Office


Candidatul ideal Persoane seriose si responsabile cu cunostinte de limba italiana.Descrierea jobului Angajam secretar (a).O persoana seriosa, si responsabila.CERINTE:- sunt necesare cunostinte de limba Italiana nivel mediu;- Cunostinte de contabilitate primara;- Microsoft office;- inregistrare date;- sa mentina contactul cu clienti si furnizori.
VUELLENNE SRL

Asistent Manager /​ Secretariat


Candidatul ideal - Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare- Persoana foarte ordonata- Usurinta si experienta in folosirea calculatorului (Word ,Excel)- Limba engleza, scris si vorbit cel putin la nivel mediu- Abilitati administrative- Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa in limba romana- Abilitati de comunicare si relationare cu clientii- Persoana calma, toleranta, cu abilitati de rezolvare a problemelor- Persoana activa, comunicativa, amabila si eficienta- Dorinta de implicare intr-un mediu de inalt profesionalismDescrierea jobului - Activitati zilnice de secretariat:- asigura protocolul si ordinea biroului- organizeaza intalniri,- se ocupa de aprovizionarea de consumabile, produselor de birotica si papetarie- se ocupa de primirea clientilor- sortare si arhivare fizica si electronica a documentelor- redacteaza diverse adrese, raspunsuri si orice alte documente solicitate de catre CEO- intocmire tabele, evidenta- Lucreaza alaturi de CEO cu programul acestu
PRIME INTELLIGENCE S.​R.​L.​

Consilier Juridic /​ Secretar Birou Notarial


Candidatul ideal CANDIDATUL IDEAL- experiența în domeniul notarial nu este obligatorie;– studii superioare, de preferat absolvent/ă al/a facultății de drept;– excelente abilități de comunicare și relaționare interumană (amabilitate și deschidere față de clienți, răbdare, atenție la detalii, capacitate de organizare);– seriozitate și discreție cu privire la datele prelucrate;– cunoștințe avansate de operare, în special Word (rapiditate și acuratețe în redactarea documentelor, abilitatea de a tasta cu o viteză bună de tehnoredactare);-vă rugăm să aveți în vedere că activitatea notarială presupune un contact permanent cu clienții, ce implică efortul de a vorbi mult și de a rezolva probleme multiple în același timp, inclusiv capacitatea de prioritizare a activitățiilor;- abilități de comunicare și munca în echipă Descrierea jobului DESCRIEREA JOBULUI– realizarea relației directe cu publicul;– redactarea de acte notariale: declarații, procuri, contracte etc;– verificarea și păstrarea docume
BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL BEXA MIHAI

Personal Receptie/​secretariat,​ Registratura Medicala


Candidatul ideal Spitalul dе Oftalmologie ONIOPTIC MEDICAL Craiova angajează personal receptie/ secretariat,registratura medicala.Cerinţe: studii superioare, cunoştinţe operare PC, prezenţă agreabilă, limba engleza obligatorie.Cunoasterea altor limbi straine constituie un avantaj.CV-urile se depun la cabinetele ONIOPTIC MEDICALhttps://www.oniopticmedical.ro/Descrierea jobului Spitalul dе Oftalmologie ONIOPTIC MEDICAL Craiova angajează personal receptie/ secretariat,registratura medicala.Cerinţe: studii superioare, cunoştinţe operare PC, prezenţă agreabilă, limba engleza obligatorie.Cunoasterea altor limbi straine constituie un avantaj.CV-urile se depun la cabinetele ONIOPTIC MEDICALhttps://www.oniopticmedical.ro/
ONIOPTIC SRL

Secretara - asistent manager


- organizare activitate birou; - marketing , vanzari; - organizare intalniri; - gasire clienti national si international; - ajutor CEO in activitatea curenta; -Cunostinte MS Office si engleza; permis Cat B.Caracteristici Domeniu activitate: Secretariat, operatori PC Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Pot aplica studenti: da Beneficii: bonus de performanta Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV

Asistent manager/​ secretariat,​


cautam o persoana serioasa care sa ocupe postul disponibil de angajam asistent manager in cadrul companiei noastre ce are locatie in comuna Jilava, judet Ilfov. Cerinte: persoana organizata, atenta la detalii, bune cunostinte de limba engleza, cunostinte operare PC, disponibilitate program flexibil, permis de conducere reprezinta un avantaj dorinta de invatare si dezvoltare personala. Ce oferim: pachet salarial motivant, posibilitate program flexibil bonusuri de performanta, decont transport, training-uri si posibilitate dezvoltare personalaCaracteristici Domeniu activitate: Secretariat, operatori PC Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Pot aplica studenti: da Beneficii: asigurare / decont transport, bonus de performanta, tichete de masa, training / calificare Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV

Secretara - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SECRETARA - AJOFM | ANOFMAngajator: LUNA CONSTRUCTION AND CLEANING SERVICES SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 4Adresa locului de munca: ORADEA
LUNA CONSTRUCTION AND CLEANING SERVICES SRL

Secretara - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SECRETARA - AJOFM | ANOFMAngajator: ARDAV FORESTExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: NOJORID
ARDAV FOREST

Secretara - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SECRETARA - AJOFM | ANOFMAngajator: BIN AGACHE DUMITRITA GABRIELAExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: VATRA DORNEI
BIN AGACHE DUMITRITA GABRIELA

Secretara - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SECRETARA - AJOFM | ANOFMAngajator: SC PLEXUS SERVICES RO SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
SC PLEXUS SERVICES RO SRL

Secretar Administrativ - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SECRETAR ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: S.C. EOS KSI ROMANIA S.R.L.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
S.​C.​ EOS KSI ROMANIA S.​R.​L.​

Secretara - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SECRETARA - AJOFM | ANOFMAngajator: REAL ONE CONSTRUCT SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: PANIC
REAL ONE CONSTRUCT SRL

Secretar Notariat - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SECRETAR NOTARIAT - AJOFM | ANOFMAngajator: BIN NEAGOE MIHAELAExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: GIURGIU
BIN NEAGOE MIHAELA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2075 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.