Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1532 Locuri de Munca in Iasi - Joburi in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1532 Locuri de Munca in Iasi - Joburi in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Area Sales Manager- Elemente Vibropresate


Candidatul ideal Aptitudini, Abilitati si Deprinderi: Gandire analitica si critica; Spirit proactiv; Buna organizare individuala (autodidact); Experienta in vanzarea pavajelor constituie un avantaj; Studii superioare tehnice, dе preferat in domeniul constructiilor; Cunoasterea limbii Engleza si Germana constituie un avantaj; Bune cunostinte dе operare PC (Outlook, Excel, Word, PowerPoint, ASIS); Bune abilitati dе comunicare orala si scrisa; Rigurozitate si atentie la detalii. Permis de conducere categoria B; Locat in judetul Iasi.Descrierea jobului Area Sales Manager pentru elemente vibropresate precum: pavaj, boltari, borduri,etc.- in zona IS, BT, SV, VS, NT, BC, VN, GL- locat in Iasi; Imprеunа cu colegii din Departamentul dе Vаnzari si dе Mаrkеting participа la dezvoltаreа planului strаtegic de promovаre si vаnzаre; Identifica in permanenta noi piete conexe a produselor promovate; Realizeaza vanzari si consiliere tehnica catre constructori, montatori si proiectele din zona alocata; P
BRIKSTON CONSTRUCTION SOLUTIONS S.​A.​

Junior Aml Analyst - On-site,​ Iasi


Candidatul ideal Join our winning team! Refer a friend, get a bonus. Unlimited career growth potential!Your qualificationsWe embrace our game-changers with open arms, people from diverse backgrounds, curious and willing to learn. Your natural talent to help others and go beyond WOW for our customers will fit right in with what we do and who we are.Concentrix + Webhelp is a great match if you have:* A bachelor's degree in a specific education background* Specific professional background (min 9-12 months in BPO)* PC Skills* Very good language skills - (C1 level of English)Descrierea jobului Job descriptionFor this project we are looking for colleagues to join our AML (Anti-Money Laundering) Team in Iași.This position is onsite in our beautifully renovated facility and provides service support and resolution of routine problems regarding client's products and/or services.Reimagine your careerAre you looking for a career change with a forward-thinking global organization? Come be p
WEBHELP ROMÂNIA SRL

Reprezentant Vanzari Iasi


Candidatul ideal Ți-ar plăcea să faci parte din Familia Safir? Esti doar la un click distanta de a afla daca te poti integra intr-o echipa tanara, in permanenta dinamica, unita si plina de viata!Experienta de minim 3 ani in domeniul vanzarilor in industria carnii sau al oricarui tip de produse alimentare te poate ajuta, insa daca dorinta este mai mare decat experienta, afla ca esti unde trebuie! Avand abilitati de relationare cu oamenii, iti relatam despre un post de vanzari ce implica miscare, asadar e musai sa ai si permis de conducere. De asemenea, cunostintele despre operarea PC-ului, in special Word, Excel si Outlook iti sunt de un real folos .Candidatul Ideal: Absolvent studii medii; Experiență de minim 3 ani în domeniul vânzărilor în industria cărnii sau al oricărui tip de produse alimentare; Experiență în domeniul vânzării carne de pasăre constituie un avantaj; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și vânzare; Să fie persuasiv în relația cu clienții; Hotărât și orienta
SAFIR SRL

Hr Assistant With English (on-site/​hybrid)


Candidatul ideal Good knowledge of English (B2 upwards); Good knowledge of Microsoft Office (Word, Excel); Ability to meet deadlines; Good analytical skills; Positive attitude and solution-oriented thinking; Proactive, flexible and adaptable; Team-oriented.Nice to have: Bachelor’s degree or certification in Human Resources would be a plus; Experience working in HR would be an advantage.Descrierea jobului This role focuses on managing databases and records for client’s employees, as well as working alongside HR teams to provide assistance and support.The HR Assistant with English is responsible for: Providing support, by handling and answering employee inquiries, through chat, telephone and e-mail; Managing end-to-end HR processes (hiring, onboarding, offboarding, terminations, resignations); Assisting with gathering information for leaves of absence, medical leave, paid/unpaid leave, maternity/paternity leave, etc.; Processing data entry or importing files into systems and reviewing in
SC CONDUENT BUSINESS SERVICES ROMANIA SRL

Responsabil Tehnic /​ Sofer


Candidatul ideal Asigură și dezvoltă o relație optimă cu clienții prin calitatea serviciilor oferite urmărind atingerea obiectivelor comerciale.Te potrivești în echipă dacă ai:- studii superioare (tehnice ar fi un avantaj)- experiență minimă în construcții (reprezintă un avantaj dacă este în același domeniu de activitate ca al companiei);- disponibilitate la deplasare în interes de serviciu (70% din timpul de lucru);- un nivel ridicat al angajamentului şi orientare către lucrul în echipă;- permis de conducere cat. B, fără evenimente rutiere;- cunoștințe de utilizare PC (mail, pachet MS Office);Competente si abilitati:- abilitate generală de învățare (raționament analitic, transfer analogic, memorie, atenție la detalii)- capacitatea de a evalua riscuri și de a indetifica soluții- capacitatea de a prezenta cunoștinte din diverse surse în limbaj accesibil- abilități de comunicare- inițiativă- abilități analitice- capcitate de sinteză- orientare spre calitate și rezultat- comunicare eficie
DIM PROJECTS CONSULTING SRL

Director Magazin Iasi Felicia


Candidatul ideal Candidatul ideal Studii finalizate Vechime de minim 12 luni într-un post similar, cu responsabilități de conducere/coordonare echipă Disponibilitate pentru deplasări și pentru a lucra într-un mediu de lucru dinamic, în continuă schimbare Cunoştinţe de limbi străine (limba germană, limba engleză), constituie un avantaj Realizarea obiectivelor asumate și aflate în aria de responsabilitate Capacitatea de a lucra în condiții de sarcini multiple ce necesită prioritizareDescrierea jobului Postul este disponibil pe o perioadă nedeterminată / determinată de X luni, cu începere imediată / din xx.xx.20xx. Sunteți în căutare de noi provocări, de responsabilități personale și șansa de a face diferența? Atunci contribuiți alături de noi. Ajutați la modelarea activităților de zi cu zi a magazinelor noastre dm și susțineți o întreagă echipă să se dezvolte dincolo de ea însăși. Responsabilități Coordonarea filialei din punct de vedere economic și administrativ Responsabilitate privind
DM DROGERIE MARKT SRL

Software Development Engineer,​ Sdo Privacy,​ Data Access,​ Sdo Privacy - Aedu Team


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Experience (non-internship) in professional software development- Experience designing or architecting (design patterns, reliability and scaling) of new and existing systems- Experience programming with at least one software programming languagePREFERRED QUALIFICATIONS- Bachelor's degree in computer science or equivalent- Experience with full software development life cycle, including coding standards, code reviews, source control management, build processes, testing, and operationsAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central to our success. We make recruiting decisions based on your experience and skills. We value your passion to discover, invent, simplify and build. Protecting your privacy and the security of your data is a longstanding top priority for Amazon. Please consult our Privacy Notice (https://www.amazon.jobs/en/privacy_page) to know more about how we collect, use
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Hr Assistant With Portuguese And English (on-site/​hybrid)


Candidatul ideal Good knowledge of English and Portuguese (B2 upwards); Good knowledge of Microsoft Office (Word, Excel); Ability to meet deadlines; Good analytical skills; Positive attitude and solution-oriented thinking; Proactive, flexible and adaptable; Team-oriented. Nice to have: Bachelor’s degree or certification in Human Resources would be a plus; Experience working in HR would be an advantage.Descrierea jobului This role focuses on managing databases and records for client’s employees, as well as working alongside HR teams to provide assistance and support. The HR Assistant with Portuguese and English is responsible for: Providing support to employees, via email, chat or by phone and deliver suitable solutions in a timely manner; Managing end-to-end HR processes (hiring, onboarding, offboarding, terminations, resignations); Assisting with gathering information for leaves of absence, medical leave, paid/unpaid leave, maternity/paternity leave, etc.; Processing data entry or imp
SC CONDUENT BUSINESS SERVICES ROMANIA SRL

Receptionera Clinica Medicala,​ Iasi


Candidatul ideal Consideri că ai abilități bune de comunicare?Îți place să gestionezi situații multiple simultan? Ești o persoană cu atitudine pozitivă?Atunci ești un(o) bun(ă) coleg(ă) pentru echipa clientului nostru.BENEFICIISalariu de bază motivant;Tichete de masă și cadou;Decont transport;Cursuri dezvoltare personală;Contract perioadă nedeterminată.Poți fi CANDIDATUL IDEAL dacă ai: Experiență într-un post similar; Calități excelente de comunicare necesare pentru lucrul cu pacienții; Abilități de observare și orientare către nevoile pacienților; Bune abilităţi organizatorice; Un caracter frumos, ești zâmbitor(oare), organizat(ă), disciplinat(ă), adaptabi(ă) la un mediu dinamic, un bun(ă) coechipier(ă), îți asumi responsabilitatea și ești proactiv(ă) în a-ți sprijini pacienții/colegii; Capacitatea de a duce acțiunile la bun sfârșit în termenii stabiliți și de a depăși obstacolele întâlnite.Descrierea jobului Reаlizаreа si confirmаrеа prоgrаmărilоr; Comunicarea eficientă și deschisă c
PREMIAN SERVICES CONSULT SRL

Operator Call Center – Lb.​ Italiana


Candidatul ideal 4WARD EXPERIENCE srl ricerca 20 Consulenti per attività in sede a Iasi / Customer support specialist ,Cladirea Noc Soseaua Nationala) che abbiano i seguenti requisiti:Buona conoscenza della lingua italiana scritta e parlata;Esperienza nelle attività di customer care;Dimestichezza nell'utilizzo del PC;Propensione al lavoro di squadra.Descrierea jobului Si offre:Lavoro in sede a Iasi, no remote;Un ambiente di lavoro sereno e non stressante;Formazione retribuita;Contratto a tempo indeterminato;Stipendio di sicuro interesse;Buoni pasto da 30 Ron e assicurazione medica privata;Bonus legati agli obiettivi raggiunti;Disponibilità, se gradite, per ore di straordinario.
4WARD EXPERIENCE S.​R.​L.​

Junior Fraud Analyst – On-site,​ Iasi


Candidatul ideal Join our winning team! Refer a friend, get a bonus. Unlimited career growth potential!Your qualificationsWe embrace our game-changers with open arms, people from diverse backgrounds, curious and willing to learn. Your natural talent to help others and go beyond WOW for our customers will fit right in with what we do and who we are.Concentrix + Webhelp is a great match if you have: A bachelor’s degree in a specific education background Specific professional background (min 9-12 months in BPO) PC Skills Very good language skills – (C1 level of English)Don’t meet every requirement? No worries, we're dedicated to creating a diverse, inclusive, and authentic workplace for everyone. If you feel you don’t check every box, we encourage you to apply anyway. We'll do our best to match you with the right job, whether it’s this or another role.Descrierea jobului Job descriptionFor this project we are looking for colleagues to join our fraud team in Iasi.This position is on
WEBHELP ROMÂNIA SRL

Agent Vanzari Call-center - Lb.​ Romana - Iasi -


Candidatul ideal 🎯 Abilități de negociere și prezentare: Dacă ești pasionat de comunicare și ai abilități solide în negociere, te așteptăm să fii parte din echipa noastră!🎯 Spirit antreprenorial / motivare puternică: La Major Impact, ne dorim oameni motivați și dornici să crească împreună cu noi.🎯 Abilități analitice și conceptuale: Abilitățile tale analitice vor fi valorificate pentru a oferi soluții personalizate clienților noștri.🎯 Nivel ridicat al angajamentului și orientare către lucrul în echipă: Suntem o echipă unită și căutăm colegi dedicați, gata să lucreze împreună pentru succesul nostru.🎯 Capacitate de lucru în condiții de stres: La Major Impact, stresul este doar o provocare pe care o depășim cu brio.🎯 Disponibilitate pentru o colaborare pe perioadă nedeterminată: Cautăm oameni care împărtășesc viziunea noastră pe termen lung.Descrierea jobului Beneficiile Noastre:✨Bonuri de masa 40 ron per zi lucrata✨ Program flexibil de luni până vineri, de la 09:00 la 17:30.🎂 Ziua
MAJOR IMPACT S.​R.​L.​

Asistent Medical Generalist - în Iași


Candidatul ideal Cautam o persoana responsabila, dornica sa invete lucruri noi, deschisa atat in relatia cu persoanele din colectiv, cat mai ales in relatia cu pacientii, carora le acordam intreaga atentie.Descrierea jobului * Experientа minim 2 ani in punctii vеnoаsе (avantаj pеdiatrie);* Experientа in recеptie clinica medicаla constituiе un аvаntaj;* Cunostinte operarе PC;* Autorizаtiе de libera practica / Certificat de Membru OAMMR (valabil).
LABORATOARELE BIOCLINICA SRL

Consultant Colectare Debite (lb.​ Germana)


Candidatul ideal Persoana deschisa, proactiva, si dornica sa invete;Aptitudini de comunicare, negociere si problem solving;Limba germana-nivel mediu/avansat;Punctualitate si flexibilitate;Atentia sporita la detali;Competente de operare PC.Descrierea jobului Recuperarea debitelor restante de la clienti persoane fizice sau juridice;Telefonarea/preluarea apelurile clientilor restantieri pentru a recupera sumele datorate de acestia;Negocierea si monitorizarea termenelor si a conditiilor de plata.Beneficii:Program de lucru full-time L-V 8 ore;Contract de munca pe perioada nedeterminata;Concedii conform legislației;Decont de transport;Asigurare medicala privata;Integrare intr-o echipa tanara si dinamicaBonuri de masă;Prime de sărbători;Pachet salarial compus din salariu fix si bonusuri de performanță.
FIRE CREDIT SRL

Vanzator Iasi,​ Sos.​ Bucium (f/​m)


Candidatul ideal Ai minimum studii gimnaziale finalizate (cel puțin 8 clase); Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Experiența pe un rol asemănător reprezintă avantaj.Descrierea jobului SumarÎmpreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Clienții noștri contează pe tine să fii acolo atunci când au nevoie de ajutor sau au întrebări; Contăm pe tine să aprovizionezi rafturile cu produsele necesare, respectând procesele interne de prezentare, precum și prospețimea produselor (ex: legume – fructe, brutări
LIDL DISCOUNT SRL

Operator Call Center


Candidatul ideal Iți dorești un job la care să îmbini într-o echipă tânără munca și profesionalismul?Dacă raspunsul este DA, vino să le pui în practică alături de echipa noastră!Firma MAP EXPERT SYSTEM SRL aflată în Iași angajează persoаnе pе postul de Opеrаtor Cаll center. Cautăm oameni dinamici și creativi care au abilități bune de comunicare și relaționare cu clieții și colegii. Experiența anterioară nu este obligatorie. Vino, în schimb, cu energie pozitivă, abilități de comunicare și de lucru în echipă.• Persoană comunicativă, activă, cu inițiativă, dornică de a învăță lucruri noi.• Atitudine pozitivă, capacitate foarte bună dе comunicare si relaționare, atât cu clienții, cât și cu colegii.• Atenție și ascultare activă.• Orientare in vederea soluționării clienților.• Empatie.• Cunoștințe minime dе calculator.Descrierea jobului Beneficii :· Contract de munca pe perioadă nedeterminată, condiții de muncă stabile.· Salariu fix + comision în functie de target-ul realizat.· Training spec
MAP EXPERT SYSTEM S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 114 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Medic Veterinar


Candidatul ideal Animax angajeaza:Medic veterinar cu sau fara experienta, cu bune abilitati de comunicare cu clientii si empatie fata de animale.Descrierea jobului Descrierea jobuluiEfectuarea activitatilor uzuale specifice unui cabinet veterinar: consultații, tratamente, vaccinari, analize, recomandarea si comercializarea produselor din farmacie.Beneficii: salariu motivant si bonuri de masa, instruire și pregătire continua, acces la aparatura moderna, mediu de lucru prietenos.
PET PRODUCT SRL

Media netă estimată pe baza celor 203 de salarii introduse în Salario: 3850 RON/Luna

Junior Kyc Analyst (french-speaking)– On-site,​ Iasi


Candidatul ideal Your qualificationsWe embrace our game-changers with open arms, people from diverse backgrounds, curious and willing to learn. Your natural talent to help others and go beyond WOW for our customers will fit right in with what we do and who we are.Concentrix + Webhelp is a great match if you: Are proficient in French Are proactive, self-motivated, and solution-oriented Have good PC SkillsDescrierea jobului Job descriptionFor this project we are looking for colleagues to join our KYC (Know Your Customer) Team in Iasi.This position is onsite in our beautifully renovated facility and provides service support and resolution of routine problems regarding client's products and/or services.Reimagine your careerAre you looking for a career change with a forward-thinking global organization? Come be part of our award-winning company driven by our people from 70+ countries where ALL members contribute and support each other’s success and well-being, proudly united as our “gam
WEBHELP ROMÂNIA SRL

Sales Account Manager


Candidatul ideal We are looking for a communicative Sales Account Manager with advanced English knowledge and strong customer orientation. Minimum requirements Excellent English communication skills, both written and verbal; Understanding of customers’ advertising needs; Good listener, creative, and intuitive; Experience in sales; Ability to develop strong and long-term relationships with advertising partners. Descrierea jobului Job Description Coinzilla, Sevio’s main project, works with hundreds of businesses from the finance & blockchain sector, helping them promote their project and reach their marketing objectives. As a Sales Account Manager, your primary responsibility will be to find new customers, maintain the relationship, and return to them with new offers. You will closely work with the sales department to develop our customer portfolio.Responsibilities Participate in the development and adaptation of the marketing strategy for trading following cultural requirements; Identif
SEVIO SOLUTIONS SRL

Software Development Manager,​ Amazon Privacy Tech


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Knowledge of engineering practices and patterns for the full software/hardware/networks development life cycle, including coding standards, code reviews, source control management, build processes, testing, certification, and livesite operations- Bachelor's degree- Experience managing a team of high calibre Software Engineers developing complex, world class, scalable software systems that have been successfully delivered to customersPREFERRED QUALIFICATIONS- Experience partnering with product and program management teams- Master's degree- Do you have 4+ years of experience managing engineers developing products that have been delivered to internal or external customers?Amazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central to our success. We make recruiting decisions based on your experience and skills. We value your passion to discover, invent, simplify and build. Protecting your p
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Iasi?

Salariul mediu net in Iasi este de 3 900 lei. Venitul mediu brut fiind de 6 800 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Iasi?

In prezent avem disponibille 1 532 locuri de munca in Iasi.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.