Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1532 Locuri de Munca in Iasi - Joburi in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1532 Locuri de Munca in Iasi - Joburi in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Expert Achizitii Publice


Candidatul ideal Candidatul Ideal- studii superioare;- cunoasterea legislatiei nationale aplicabila in domeniul achizitiilor publice;- abilitati de utilizare MS Office (Word, Excel);- abilitatea de a rezolva sarcini multiple cu termene limita;- abilitati organizatorice, interrelationare si negocierea situatiilor problematice;- abilitatea de a lucra independent cat si in echipa;- capacitate de analiza si sinteza a informatiei- putere de decizie, asumare de responsabilitati.- experienta profesionala relevanta (intocmire de documentatii de achizitie si derulare proceduri de achizitie servicii, lucrari din domeniul Constructiilor cum ar fi: Constructii Civile, Drumuri si Poduri, Modernizare Drumuri si Poduri, Proiectare si executie apa canal si altele- constituie real avantaj experienta in realizarea cadrului legal pentru institutii (din partea autoritatii contractante).- certificat de absolvire a unui curs de Expert Achizitii Publice;- cunostinte solide de utilizare a platformei SEAP;- cu
DIM PROJECTS CONSULTING SRL

Media netă estimată pe baza celor 1550 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Agent Imobiliar


Candidatul ideal Ești pasionat de domeniul imobiliar și vânzări? Vrei să te dezvolți profesional într-un mediu dinamic și competitiv? FideliaCasa îți oferă oportunitatea de a deveni Fidelman sau Fidelwoman!Suntem în căutarea unor persoane entuziaste, proactive, care să se alăture echipei noastre de profesioniști. Dacă ai abilități excelente de comunicare și negociere și te entuziasmează interacțiunea cu clienții, noi te vom ajuta să-ți folosești aceste competențe pentru a excela în domeniul imobiliar.La FideliaCasa, fiecare nou membru al echipei beneficiază de un program de integrare și formare profesională completă. Vei fi ghidat pas cu pas prin particularitățile pieței imobiliare, învățând de la cei mai buni în domeniu. Oferim nu doar training în vânzări și consultanță imobiliară, ci și sesiuni specializate pentru dezvoltarea abilităților de negociere și comunicare eficientă.Ne dorim ca fiecare Fidelman sau Fidelwoman să fie nu doar un agent, ci un consultant de încredere pentru clie
FIDELIA CASA SRL

Media netă estimată pe baza celor 82 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Barman-ospatar


Candidatul ideal Fresca Family Bistro, angajeaza barman/ospatar pasionat cu atentie la detalii si la oaspeti.Descrierea jobului Activitati principale-preluarea comenzilor-prepararea si servirea bauturilor calde si reci-respectarea retetelor pentru preparatele pe care le servim-mentinerea calitatii produselor-mentinerea curateniei-primirea si verificarea marfii de la furnizoriProgram de lucru in ture, norma intreaga de lucru.Se ofera contract de munca pe perioada nedeterminata, masa asigurata.Salariul incepe de la 2500 Ron net, cu posibilitatea de a creste in functie de experienta fiecarui candidat.Pentru mai multe detalii ne gasiti la 0742200300
STAMATTINA EVENTS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 88 de salarii introduse în Salario: 2600 RON/Luna

Casier Iasi Bulevardul Chimiei


Candidatul ideal Casier Iasi Bulevardul ChimieiDescrierea jobului Casier Iasi Bulevardul Chimiei
PEPCO RETAIL SRL

Inginer Executie /​ Dep.​ofertare – Licitatii Constructii


Candidatul ideal - studii superioare de specialitate (absolvent al Universitatii Tehnice de Constructii);- experienta minim 3 ani pe un post similar, (reprezinta un avantaj dar nu este obligatoriu).- abilitati de interpretare si analiza a documentatiei tehnice in constructii;Descrierea jobului * Mediu de lucru profesionist intr-o companie in dezvoltare;* Pachet salarial motivant;* Colectiv tanar.
S.​C.​ COTA ZERO CONSTRUCT S.​R.​L

Vanzator (casier) Full Time - Hervis Sports Iasi


Candidatul ideal Esti o persoana comunicativa, responsabila si orientata catre rezultate si client? Nu-ti lipseste spiritul de echipa?Atunci esti potrivit/a pentru a te alatura echipei Hervis!Ne dorim ca viitorul nostru coleg/viitoarea noastra colega sa aiba urmatoarele competente si abilitati:1. Profesionale:• Studii medii (liceu, scoala profesionala) sau studii superioare (in curs sau finalizate);• Cunostinte PC: MS Office;• Disponibilitatea de a lucra in ture si in weekend;• Experienta anterioara pe un post similar reprezinta un avantaj.2. Interpersonale:• Fire sociabila, comunicativa;• Orientat spre intelegerea si servirea clientilor;• Adaptabil la un mediu de lucru dinamic;• Abilitatea de a lucra in echipa.Descrierea jobului Salаriu de bаza competitiv + tichete de masa (30 de lei) + bonusuri individuale si dе еchipа.Motivatie:• Training de specializare in vanzari prin intermediul ochelarilor VR, cat si prin metodele clasice;• Contract individual de munca pe perioada nedeterminata;
HERVIS SPORTS AND FASHION SRL

Tehnician Electric - Facility


Candidatul ideal Studii medii tehnice in domeniul electric. Experienţă in domeniu - minim 3 ani. Abilitatea de a citi desene tehnice specifice. Abilităţi practice în domeniul instalaţiilor şi al construcţiilor reprezintă un avantaj. Capacitatea de a lucra în echipă. Bune abilităţi de organizare. Abilităţi de lucru în condiţii de stress. Adaptabilitate la schimbare.Descrierea jobului Asigură şi răspunde de întreţinerea şi reparaţiile electrice, electronice şi automatizări la utilajele şi instalaţiile de iluminat şi de forţă din sectoare. Efectuează probele de funcţionare a utilajelor şi instalaţiilor. Asigură funcţionarea maşinilor, utilajelor şi a echipamentelor, diagnosticarea funcţionării acestora şi întocmirea rapoartelor de întreţinere. Se ocupă cu înlocuirea de repere şi subansamble pe baza desenelor, citirea şi interpretarea schiţelor tehnice, precum şi remedierea defecţiunilor apărute accidental. Execută lucrări de calitate conform recomandărilor superiorilor ierarhici. Benefici
PHINIA ROMANIA

Customer Representative (french-speaking) – Hybrid,​ Iasi


Candidatul ideal Your qualificationsConcentrix + Webhelp is a great match if you: Are proficient or bilingual in French Are proactive, self-motivated, and solution-oriented Have availability to work in a hybrid mode from Iasi Have availability to work in shiftsIf you feel you don’t check every box, we encourage you to apply anyway. We'll do our best to match you with the right job, whether it’s this or another role.Descrierea jobului Job descriptionIn this dynamic role, you'll do content moderation for our client. This position is hybrid in our beautifully renovated facility and provides service support and resolution of routine problems regarding client's products and/or services.Reimagine your careerAre you looking for a career change with a forward-thinking global organization? Come be part of our award-winning company driven by our people from 70+ countries where ALL members contribute and support each other’s success and well-being, proudly united as our “game-changers
WEBHELP ROMÂNIA SRL

Consilier Receptie Service


Candidatul ideal Studii superioare finalizate, în domeniul tehnic; Bune abilităţi de operare PC (Word, Excel, Internet); Permis de conducere categoria B; Dinamism, seriozitate, corectitudine şi o bună organizare a activităţilor şi a timpului; Excelente abilităţi de comunicare, negociere şi argumentare; Capacitate de evaluare, de analizăşi de luare a deciziilor în timp util; Responsabilitate şi precizie în respectarea termenelor în relatiile cu clientii externi şi interni; Cunoaşterea programelor de piese auto; Experienţă pe o poziţie similară cel putin 2 ani, constituie un avantaj.Descrierea jobului Recepţionarea şi inspecţia preliminară a autovehiculelor în service, în vederea identificării problemelor tehnice semnalate de către clienţi; Prezentarea serviciilor şi a facilităţilor de service, în vederea vânzării produselor de service ale companiei; Consilierea permanentă a clienţilor privind modul de desfăşurare a reparaţiei şi consilirea clienţilor privind lucrările care sunt recomand
CASA AUTO SRL

Operator Date Si Documente Transport Iasi


Candidatul ideal Dona. Cargo, companie specializata in transportul produselor farmaceutice, cauta coleg locat in Iasi care sa se alature echipei.Cerinte: Experiență de cel puțin un 1 an în logistica, transport; Studii medii, absolvent liceu sau scoala postliceala; Abilitati de operare Ms Office – Word, Excel, baze de date; Seriozitate, responsabilitate, atitudine pozitiva, spirit de echipa si abilitati foarte bune de comunicare.Descrierea jobului Responsabilitati: Planifica, organizeaza si controleaza activitatile specifice si fluxurile de marfa din nodul de transport; Asigura respectarea regulilor si a procedurilor de lucru in activitatea de distributie, transport, depozitare si manipulare; Asigura comunicarea cu echipa de transport interna si transportatorii subcontractati si monitorizeaza activitatea acestora; Supravegheaza activitatile de incarcare/descarcare in/din mijloacele de transport, inspecteaza modul de aranjare a marfii in incinta, asigurarea conditiilor termice specifice;
SC DONA.​ LOGISTICA SA

Tehnician Parcare


Candidatul ideal Tehnician BMS parcare• Înlocuieste tichetele de acces în parcare i alimenteaza cu tichete aparatele de taxare;• Goleste casetele de tichete de la terminalele de ieire;• Verifica starea monetarului din automatele de taxare;• Verifica periodic configurarile standard ale software-ului i în caz de necesitate reiniializeazasoftware-ul dispozitivelor;• Verifica calitatea i buna funcionare a conexiunilor reelei de comunicaii;• Verifica zilnic sistemul de acces i administrare al parcarii (bariere, automate de plata, senzori,etc) i se asigura de perfecta funcionare a acestora;• Introduce/scoate din sistem carduri de acces pentru posesorii acestora.• Studii superioare în domeniul tehnic;• Experiena 1-3 ani în domeniu;• Cunotine privind legislaia în vigoare în domeniul tehnic;• Cunoaterea pachetului Microsoft Office;• Abilitai de a lucra strategic, de prioritizare i de a lucra la proiecte multiple simultan.• Salariu fix + bonusuri i prime;• Tichete de masa (30
ATTRIUS DEVELOPMENTS SRL

Consultant Fonduri Europene Nerambursabile


Candidatul ideal Candidatul Ideal: studii superioare; persoană optimistă cu atitudine pozitivă; persoană care lucrează cu pasiune, cu dorința de a se dezvolta personal și profesional, orientată spre rezultate; persoană responsabilă, implicată în activitate, cu disponibilitate pentru deplasări pe teren, care să aiba abilități foarte bune de comunicare; persoană analitică, disciplinată, ordonată, motivată de dorința de a învăța permanent; persoană care sa aibă (obligatoriu) următoarele calitați: seriozitate, punctualitate, atenție la detalii, rezistență la stres și la activitatea cu termene limită; abilități conceptuale în realizarea de materiale scrise; experiență în managementul proiectelor finanțate din fonduri nerambursabile sau domenii conexe constituie un avantaj; cunostințe în domeniul achizițiilor publice; abilități de analiză, sinteză și furnizare de soluții prompt!!; abilități de lucru simultan pe mai multe proiecte și activități; capacitatea de a lucra independentD
DIM PROJECTS CONSULTING SRL

Economist


Candidatul ideal Cunostinte de utilizare a programul WinMentor constituie avantajAtitudine pozitiva fata de locul de muncaCapacitate de organizareLucru in echipa.Descrierea jobului Evidenta contabila primaraIntocmire facturi clienti.
EUROPA EXPRESS S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 6246 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Cunoasterea elementelor de baza ale unei achizitii; Capacitatea de a intelege caracteristici si termeni specifici, tehnici, pentru articolele necesare etapelor de implementare ale proiectelor de iluminat si a structurilor de constructie aferente; Capacitatea de a coordona necesarul de achizitie pentru mai multe proiecte simultan; Excelente abilitati de analiza, planificare, organizare, control si raportare; Experienta de lucru in platforma JIRA – constituie avantajDescrierea jobului Asigura fluxul de informatii inregistrat, actualizat permanent, pentru achizitiile aferente productiei; Analizeaza achizitiile necesare pentru a asigura varianta optimizata pe cantitati de marfa, transport, conform cerintelor de livrare; Negociaza diverse tarife / cantitati / termene pentru a asigura parametri de success stabiliti de catre companie; Ofera suport informational si tehnic cu privire la caracteristicile si conditiile de achizitie pentru articolele solicitate de catre departamen
URBIO RO SRL

Media netă estimată pe baza celor 1536 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Analist Vanzari


Candidatul ideal Studii superioare economice; Experienta in raportare/analize; Cunostinte Excel nivel avansat; Abilitati dе organizare, comunicare relationare si de time-management; Minim 1 an experiență pe un post similar; Contract de munca perioada determinata - 2 ani.Descrierea jobului Intocmeste rapoarte de evolutie, tendinte si estimari pentru departamentul vanzari; Intocmeste estimate de vanzari pentru departamentul productie; Dezvolta si genereaza rapoarte zilnice, saptamanale si lunare de statistica; Analizeaza rezultatele si activitatea echipei de vanzari; Actualizeaza ofertele de pret; Tine evidenta contractelor si a obiectelor de inventar din piata; Asigura suport pentru intocmirea bugetelor de vanzari; Realizeaza analize de profitabilitate, variatii fata de buget/forecast.Beneficii Salariul motivant la nivelul pietei; Bonusuri de performanta; Prime de sarbatori; Tichete de masa; Cursuri de dezvoltare profesionala.
AGROPAN IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 783 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Manager Adjunct - Carrefour Express Iasi


Candidatul ideal Principalele tale responsabilități:Conducerea și controlarea activității administrative și comerciale a magazinului, asigurând buna funcționare a fluxului de activități;Asigurarea comunicării și implementării politicilor comerciale de către șefii de raion (planograme, reguli de implantare, merchandising, planuri promoționale, sezonalități etc) în vederea respectării obiectivelor transmise de la Sediu;Urmărirea zilnică a performanței magazinului și analizarea lunară a rezultatelor reflectate în contul de exploatare, în scopul identificării problemelor și stabilirii planurilor de acțiune în vederea remedierii acestora.Profilul pe care îl căutăm:Capacitate de coordonare si motivare a echipei;Îndrumarea clienților și ușurarea experienței la cumpărături;Amabilitate, pentru că zâmbetul are puterea de a le face clienților ziua mai frumoasă.Ceea ce oferim:Tichete de masă;Prime de Paști și Crăciun;Abonament medical la o clinică privată;Sporuri pentru weekendurile lucrate;Ajutoa
ARTIMA SA

It Support Technician With French - 3500 - 4500 Ron Net


Candidatul ideal Main Requirements: Excellent verbal and written communication skills in French; Usage of MS Office and MS based applications; Hard working, performance driven, solution oriented, team centric; Available to work business hours in shifts between 08.00 and 21.00, Monday to Friday; Basic technical support experience is considered advantage.Descrierea jobului Key Responsibilities: Take decisions using existing knowledge base and your problem solving skills for the initial diagnostics of the technical incidents; Put knowledge and training to work in resolving as many incidents as possible on initial contact; Prove attention to details in recording and classifying all incoming technical incidents; Escalate and timely hand off to other resolving teams the incidents where no knowledge or solution was found; Be part of the team and help your folks meet the service performance indicators; Make our customers and users have a great day after talking to you.What we offer: High quali
SCC SERVICES ROMANIA SRL

Inginer Ofertare/​decontare Firma De Instalatii


Candidatul ideal Daca sunteti o persoana dinamica, serioasa si ambitioasa va asteptam in echipa noastra!CERINTE: Absolvent al Universitatii Tehnice – Facultatea de Instalatii/ Facultatea de Constructii/ Facultatea de Hidrotehnica, etc. Experienta minim 1 an Persoana cu bune abilitati de organizare, comunicare si planificare; Cunostinte de operare pe calculator: Microsoft Office (Word, Excel), AutoCAD; Cunostinte de baza SEAP Cunoscator al programelor de devize: Windev Seriozitate; Capacitatea de a lucra in echipa; Orientare către rezultate;Descrierea jobului Responsabilitati:- Analizarea cererilor de oferta aparute pe SEAP- Verificarea listelor de cantitati si planuri in vederea estimarii corecte a pretului ofertat- Intocmirea documentatiilor pentru licitatii - parte tehnica- Analizeaza cererea de oferta din punct de vedere tehnic, economic si comercial impreuna cu echipa de proiect- Intocmirea cererilor de oferte de pret si trimiterea lor catre furnizori- Intocmeste comparatia (oglind
GENERAL INSTALATII SRL

Servant Pompier


Candidatul ideal Viziunea si misiunea Antibiotice S.A.Ne punem întotdeauna forța și cunoașterea în slujba celor care au nevoie de sprijinul nostru. Facem medicamentele valoroase mai accesibile, ca mijloc de ingrijire a sănătății pentru pacienți, medici, farmaciști.Prețuim eficiența și sprijinul de cooperare, care ne permit să fim orientați către nevoile mereu în schimbare ale clienților și consumatorilor nostri.Dacă ești o persoană comunicativă, cu o mare atenție la detalii, orientată spre rezultate si dornică să activezi intr-o companie farmaceutică de top, această oportunitate poate fi ceea ce cauți.Cerințele postului: Absolvent de liceu; Cursul de specializare Servant Pompier constituie avantaj; Abilităţi de comunicare şi de lucru în echipă, de organizare şi gestionare a timpului de lucru, spirit de iniţiativă; Capacitate de asimilare a cunoştinţelor specifice postului, seriozitate, flexibilitate, adaptabilitate; Disponibilitate pentru lucru în schimburi (inclusiv schimbul III).Desc
ANTIBIOTICE SA

Transportation Planner - U.​s.​ Transportation Industry


Candidatul ideal About us:RTS Dispatch SRL is a young and dynamic group of enthusiasts, providing dispatch and logistics services for the American transportation market.We are looking for highly motivated individuals to join our team as fleet planners for our main office in Iasi. This is a great job opportunity for individuals who are interested in the US transportation and logistics industry and want to work in a dynamic and fast-paced environment.Objective:The main purpose of a fleet planner is to efficiently coordinate the movement of trucks and shipments. The core objective revolves around ensuring timely deliveries, optimizing routes, managing resources effectively, and maintaining clear communication between drivers, customers, team members and departments.Candidate requirements: Strong organizational and problem-solving skills; Ability to work independently and as part of a team; Punctual and reliable; Proficient in Microsoft Office Suite and Google Workspace; Must be proficient
RTS DISPATCH S.​R.​L.​

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Iasi?

Salariul mediu net in Iasi este de 3 900 lei. Venitul mediu brut fiind de 6 800 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Iasi?

In prezent avem disponibille 1 532 locuri de munca in Iasi.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.