Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1167 Locuri de Munca in Oradea - Joburi in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1167 Locuri de Munca in Oradea - Joburi in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Accountant In Warehouse


Candidatul ideal Bachelor degree 2 years of experience English MS Office SAP is a plusDescrierea jobului Managing and coordinating the warehouse accounting aspects; Ensuring the processing of management balance sheets, estimates, economic-financial plans, and periodic and extraordinary reports of the project; Guaranteeing that the tax, monetary, customs-related, and corporate issues of the project (and of partner Companies) are correctly set, keeping the necessary contacts with local authorities; Ensuring the performance of accounting obligations against the Client (issue and collection of invoices on SAL/Certificates,), Subcontractors, and Consultants; Supervise and allocate the work of the Accountancy Section to ensure that all tasks are completed within prescribed timescales; Guaranteeing to safeguard the project's assets, particularly: property, machinery, warehouses (for which cost detection systems must be organized), inventory, usage, destination, and divestment); Identify a
WEBUILD SPA MILANO SUCURSALA ROMANIA BUCURESTI - SEDIU PERMANENT DESEMNAT

Operator Cuptor - Oradea


Candidatul ideal Candidatul Ideal• Studii medii;• Cunoștințe solide în domeniul echipamentelor industriale;• Capacitatea de a înțelege documentațiile tehnice și manualele de utilizare;Descrierea jobului Descrierea jobului• Supravegherea funcționarii utilajelor,• Monitorizarea permanentă a parametrilor sistemelor de încălzire;• Contribuie la asigurarea calității produselor uscate și arse în conformitate cu standardele stabilite.• Verifică și reglează parametrii procesului de uscare și ardere a produselor ceramice.Pachet oferit:• Pachet salarial ofertant, compus din salariu fix motivant,• Bonus de performanță;• Tichete de masă,• Prime de Paște și de Crăciun;• Prime conform Contractului Colectiv de Muncă;• Asigurare de accident;• Integrare rapidă și plăcută într-o echipă de profesioniști dedicați și motivați;• Oportunități de dezvoltare profesională în cadrul Grupului;
CEMACON - S.​A.​

Lucrator Comercial Oradea-nufărul (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.Descrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de ​4600 lei brut​ (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunită
KAUFLAND ROMANIA SCS

Back Office- Sales Asistent


Candidatul ideal Este un job 100% dinamic și provocator, potrivit pentru tine doar daca:iți place munca dе birou;ești dornic dе afirmare;ești deschis la informație și iți dorești sa evoluezi;ești dispus sa fii responsabil pentru propriile caștiguri;te consideri sociabil si comunicativ;esti o persoana care abordeaza cu usurinta multitasking-ulvrei sa-ti dezvolti o cariera in transporturi intern si internationalcunosti minim o limba de circulatie internationala ai minim studii mediiiti doresti stabilitatedezvoltam talente, deci te asteptam chiar fara experienta in transporturiDescrierea jobului Ce vei face?Vei fi aici pentru prospectarea /contactarea activa a pietei, pentru identificarea de noi oportunitati de vanzare, a serviciilor de logistica si transport de marfuri, in timp si conform standardelor Companiei.Identificarea solutiilor de extindere a rețelei de carausi, pentru satisfacerea nevoilor clienților nostri și pentru a oferi a servicii de transport la standarde international pe
ROZOTI PRODCOM S.​R.​L.​

Manager Trafic In Constructii


Candidatul ideal Cautam un specialist cu experienta in domeniul coordonarii problematicii de trafic auto in cadrul santierelor de constructii drumuriCerinte:Studii superioare în domeniul transporturilorExperiența în domeniul construcțiilor constituie un avantajCunostinte avansate privind utilizarea aplicatiilor Microsoft Office (Word, Excel).Descrierea jobului Planificarea si organizarea semnalizării rutiere temporare la fiecare punct de lucru, pentru optimizarea în condiții de șantier a traficului civil - auto și pietonalÎntocmirea documentelor și planurilor pentru obținera avizelor privind desfășurarea în condiții de siguranță a activității de construcții, pentru lucrările de infrastructură rutierăCunoașterea și respectarea reglementărilor legale în vigoare privind siguranta circulațieiColaborarea cu structurile din cadrul organelor de administrare a drumurilor și cele ale Poliției, în vederea asigurării unui trafic fluidOrganizarea semnalizării rutiere temporare la fiecare punct de
SELINA SRL

Director Economic/​manager/​administrator


Candidatul ideal Bune calitati de comunicareIntegritate, capacitate de analiza si optimizareDeterminat in abordareSa fi participat la implementarea de proiecte diverse respectiv gestiunea optima a resurselor necesare realizarii acestoraDescrierea jobului Sa negocieze contracte cu diversi executanti, furnizori, colaboratori, clienti si sa urmareasca buna desfasurare a acestoraSa intocmeasca situatii economico-financiare, bugete, planificari, etc.Optimizarea profitabilitatii respectiv analizarea saptamanala a factorilor de influentia a costurilor pe categorii si etape: executie, preturi furnizori de bunuri si servicii, vanzari, etc.Cercetarea/analiza pietei si a consumatorilor pentru corecta pozitionare si configurare a produsului imobiliar si proiectului in ansamblul luiActivitatea de gestionare a implementarii proiectului. Ex: studierea prevederilor din Autorizatia de Construire, DTAC , PT, PUZ, PUD.Supervizarea si coordonarea graficului de executie a lucrarilor de constructieSa gestio
STEINBERG PROPERTY INVEST SRL

Functionar Administrativ - Filiala Oradea


Candidatul ideal - studii superioare;- cunostinte MS Office (Excel - notiuni de baza);- experienta in arhiva, respectiv facturare constituie avantaj;- abilitati de asimilare rapida, respectarea termenelor limita;- atitudine proactiva.Descrierea jobului - intocmirea documentelor de aprovizionare si livrare;- intocmirea listelor de incasari, cheltuieli si compensari;- intocmirea facturilor de retur marfa pentru clienti;- actualizarea periodica a datelor de identificare ale firmelor;- arhivarea documentelor fiscale;- procesarea activitatii de service;- urmarirea gestiunii depozitului si gestiunii de mobile.Oferim:- salariu fix;- tichete de masa;- bonus pentru implicare;- abonament apa/cafea la pret preferential dupa 6 luni.
LA FANTANA SRL

Business Unit Leader


Candidatul ideal - studii superioare absolvite;- experienta in coordonarea echipelor;- experienta in domeniul automotive;- persoana orientata catre rezultat, care pune accent pe identificarea de solutii;- persoana cu bune abilitati de comunicare si relationare;- persoana flexibila care isi doreste provocari. Descrierea jobului - sustine atingerea targetelor de productie pe proiectele de care raspunde, atat din punct de vedere cantitativ cat si din punct de vedere calitativ- dezvolta activitati de imbunatatire continua pentru depasirea obstacolelor ce pot sta in calea productiei de serie- contribuie la activitatile de planificare a bugetelor si implementeaza controale eficiente pentru a atinge rezultatele financiare planificate- participa la crearea planului de afaceri pe termen mediu si lung- organizeaza volumul de munca in cadrul sectiei de care raspunde- organizeaza productia si imparte de sarcini echipei tinand cont de volume si standarde de calitate;- este responsabil de asigurarea
GOLDE ORADEA S.​R.​L.​

Asistent De Vânzări Oradea Lotus Center


Candidatul ideal Candidatul ideal Deschidere și orientare către client Abilități bune de comunicare și relaționare cu echipa și clienții Amabilitate, profesionalism, punctualitate și perseverență Dorința și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic Disponibilitate pentru un program de lucru flexibil și pentru deplasări Pasiune pentru domeniile beauty, wellness, baby și uz casnic Descrierea jobului Căutați un job care să vă împlinească? Vă așteptăm in echipa noastră! Responsabilități Oferirea de consultanță și asistență Orientare spre munca în echipă Aprovizionare marfă la raft Gestionarea corespunzătoare a activității de la casa de marcat Susținerea bunei organizări a magazinului Oferim Pachet salarial motivant Bonuri de masă Asigurare medicală privată și multe alte beneficii Bonusuri din vânzări Program flexibil Munca într-o echipă dinamică Dezvoltare profesională și personală Un post sigur, într-o companie prezentă în 14 țări europene
DM DROGERIE MARKT SRL

Consilier Juridic - Oradea


Candidatul ideal Studii complete de drept cu licenta Minimum 2 ani experienta in domeniu - preferabil intr-o companie de constructii sau multinationala Bune cunostinte de drept civil, drept comercial Excelente abilitati de comunicare orala si in scris Limba engleza fluentDescrierea jobului oferă asistență contractuală pentru etapa executivă a lucrărilor/concesiunilor se ocupă de elaborarea contractelor de plasare în funcție de modelele cadru utilizate în societate și readaptându-le cerințelor specifice ale contractului de colaborare cu Project Manage) & Deputy Project Manager coordonează elaborarea documentelor tehnice și contractuale necesare pentru solicitarea autorizațiilor; la cererea Project Manager (PMCE) & Deputy Project Manager (DPMC) elaborează corespondența și actele extrajudiciare care, în opinia Direcțiilor, pentru a fi formalizate, necesită aprofundarea aspectelor legale sau o atenție specială aspectelor juridice legate de achiziția și/sau execuția lucrărilor/concesiunilor
WEBUILD SPA MILANO SUCURSALA ROMANIA BUCURESTI - SEDIU PERMANENT DESEMNAT

Reprezentant Tehnic – Comercial Export – Limba Germana


Candidatul ideal Cerinţe necesare ocupării postului: Cunostinte solide de limba germana. Studii superioare – de preferat tehnice sau economice. Capacitate foarte buna de comunicare si relationare, orientat catre client.Aptitudini necesare ocupării postului: Flexibilitate, excelente abilitaţi de comunicare şi de lucru în echipă. Bune abilitati dе identificare a nevoilor clientilor si dе negociere. Cunostintele din domeniul arhitecturii, design-ului sau constructiilor constituie un avantaj. Proactiv, dinamic, orientat spre solutii. Cunoştinţe de operare PC: Ms OfficeDescrierea jobului Responsabilităţi: Realizeaza oferte de pret si urmareste comenzile de la ofertare si pana la livrarea sau montajul acestora. Acorda consultanta clientilor din portofoliu cu privire la produsele comercializate. Mentine si gestioneaza relatia cu clientii ce implica urmarirea stadiului comenzilor acestora, urmarirea situatiei financiare si a livrarii comenzilor. Rаspunde dе аdministrarea si dеzvoltаrеа portofo
MADRUGADA COM SRL

Sef/​maistru Productie


Candidatul ideal Cerinte: studii superioare in domeniul tehnic; experienta in proiectare constructii civile si/sau domeniu metalurgic; abilitati de interpretare si intocmire schite tehnice; bune abilitati de organizare, planificare si comunicare; experienta in coordonarea unei echipe(aproximativ 30-40 persoane); cunoașterea pachetului Microsoft Office si a programului SolidWorks (prezinta avantaj);Descrierea jobului Responsabilitati: creează și optimizează programele de productie pentru confectii metalice civile; urmareste procesul de productie in toate fazele sale din punct de vedere calitativ si al incadrarii in termenele fixate; organizeaza activitatea echipei din subordine; analizează zilnic stadiul realizării lucrărilor prevăzute în program, cumulează datele privind producţia realizată şi informează conducerea; monitorizeaza si propune imbunatatiri privind fluxul de productie si al operatiilor; asigura aprovizionarea cu materii prime si/sau alte componente necesare productiei;Bene
OLIMP-IMPEX SRL

Operator Magazin On Line (f/​m) - Benvenuti Sediu Oradea


Candidatul ideal Vino în echipa benvenutienilor dacă:- ești o persoană harnică, organizată si responsabilă- esti pasionata de shopping, trenduri si ultimele noutati in moda- esti comunicativa, deschisa, orientata catre client si nevoile acestuia- ești corectă și serioasă- ești atentă la detaliiDescrierea jobului Ce trebuie să faci mai exact:- acordarea de asistenta si consiliere clientilor care contacteaza magazinul ON LINE- oferirea de informatii corecte si complete tuturor clientilor referitoare la produsele companiei- procesarea solicitarilor primite din partea clientilor, rapid si eficient astfel incat clientul sa fie multumit- mentinerea relatiei cu clientii care plaseaza comenzi ON LINE- emitere facturi- procesare comenzi- procesare returProgram: Luni - Vineri 8,30-16,30.Oferim salariu atractiv și alte beneficii.
BENVENUTI SRL

Casier Oradea Lotus Mall


Candidatul ideal Casier Oradea Lotus MallDescrierea jobului Casier Oradea Lotus Mall
PEPCO RETAIL SRL

Contabil /​ Economist


Candidatul ideal Contabil / Economist in zona industriala Burs, Judetul BihorDep. Contabil Transmec Ro suntem in cautarea unui coleg nou in departamentul financiar-contabil.Daca te potrivesti cu profilul cautat de noi, asteptam sa te cunoastem.Candidatul ideal: Experienta: minim 1 an intr-o pozitie similara; Studii superioare: Economice; Cunostinte: operare MS Office, legislatie fiscala; Capacitate de analiza, organizare, integritate, spirit de echipa, atitudine pozitiva in relatiile cu oamenii; Atentie la detalii si flexibilitate in gandire, respectarea termenelor. Constituie un avantaj cunoasterea limbii engleze SAU italianaDescrierea jobului Responsabilitati: Realizeaza operatiuni de contabilitate financiara si de gestiune specifice domeniului de activitate; Alte task-uri in functie de proiectele in care este implicat departamentul Financiar-contabil; Colaboreaza la tinerea corecta si la zi a evidentei financiare si contabile; Duce la indeplinire sarcinile stabilite pe cale ierarhic
TRANSMEC RO SRL

Media netă estimată pe baza celor 1449 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Casier


Candidatul ideal Societate comerciala angajeaza casier.4 joburi disponibile.Mediu de lucru placut.Descrierea jobului Atributii specifice functiei de casier.
S.​C.​ AUSTRIAN INVEST S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 846 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Planner International


Candidatul ideal 7500 REASONS TO CHOOSE FOR H.ESSERS H.Essers is an international and reliable player in the logistics sector, but above all a family business that has offered jobs and job security since 1928. Our 7500 colleagues are ambitious people who dare to do business, are ready to seize opportunities and make a difference every day with simplicity. This enables us as a company to invest continuously in growth with a positive outlook on the future. Our people are our engine. We take care of their personal and professional development, provide them with modern equipment and pay attention to the work-life balance. Yes, our 7500 colleagues know why they choose H.Essers. We hope you will soon understand why! We are looking for a Professional Planning. WHAT YOU WILL BE DOING YOU make sure that everything runs smoothly. Efficient and realistic transport planning is your daily challenge. As an accomplished puzzler, you put the important pieces together every day, considering delivery de
H ESSERS SRL

Operare Si Intermediere Date (oradea)


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:- cunoştinţe PC (MS Office: Word, Excel);- capacitate de analiză şi sinteză;- capacitate de adaptare;- atenţie concentrată, distributivă şi la detaliu;- corectitudine şi acurateţe în prelucrarea datelor;- orientare spre rezultat (implicare activă în îmbunătăţirea performanţei proprii, a activităţilor şi sistemelor companiei);- spirit de echipă;- studii medii sau superioare (domeniul economic constituie un avantaj).Descrierea jobului Fiind membru al echipei noastre, te vom învăţa să:- prelucrezi, respectiv să analizezi documente personale şi imobiliare necesare creditării;- utilizezi sistemului pentru gestionarea documentaţiei digitalizate;- recunoşti natura documentelor primite şi să le clasifici, cu scopul de a crea bază pentru un alt proces de management al documentaţiei;- analizezi documentele primite şi să decizi asupra viitoarelor faze de procesare.BENEFICII:- bonus de performanţă;- card privat de sănătate;- cost asigurat al transportului cu
FINPROM S.​R.​L.​

Internship - Departament Transport


Candidatul ideal 7500 DE MOTIVE PENTRU A ALEGE H.ESSERS H.Essers este o afacere de familie internațională și de încredere în sectorul logistic. Un loc în care cei 7.500 de colegi ambițioși ai noștri îndrăznesc să facă afaceri, să profite de oportunități și să facă diferența în fiecare zi. Împreună creștem în mod durabil. Există atât de multe motive pentru a alege H.Essers... Care sunt ale dumneavoastră? Căutăm studenti entuziaști pentru Departamentul Transporturi, în Oradea. PROVOCĂRILE TALE Îi urmărești pe angajații noștri în activitățile lor zilnice din cadrul Transport Planning Dep. Vei avea, de asemenea, posibilitatea de a îndeplini anumite sarcini în mod independent, cu ajutorul colegilor. Momentul ideal pentru a învăța! Să ai inițiativă și să indici cu siguranță unde este loc de îmbunătățiri. Vei arata ca un antreprenor și așteptăm cu nerăbdare contribuția ta creativă! TALENTELE TALE Ai o atitudine pozitivă și ești dornic să guști din viața profesională! Atitudinea ta entuziastă
H ESSERS SRL

Sef De Schimb - Productie


Candidatul ideal Gi Group România recrutează Șef de Schimb în Oradea pentru partenerul său, companie consacrată pe piața internațională de peste 70 de ani, lider mondial în producția sistemelor de acționare electrică și electronica pentru industria medical, industria electrocasnică și aplicații industriale de vârf.Candidatul ideal: Experiență minim 2 ani pe un post similar (șef de schimb), de preferință în domeiul automotive sau industria electrocasnică; Studii medii sau superioare tehnice; Cunoștințe de electrotehnică (rezistenta materialelor); Interpretare desen tehnic; Coordonare unei echipe formate din 30-40 persoane; Cunoștințe 5S.Descrierea jobului Responsabilități: Coordonează activitatea de producție pe schimbul de productie; Coordonează personalul din subordine pentru desfășurarea activității de producție; Supervizează activitatea angajaților, astfel încât aceștia să își îndeplinească atribuțiile specifice postului; Gestionează datele și întocmește rapoarte/grafice, privind re
GI GROUP STAFFING COMPANY SRL

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Oradea?

Salariul mediu net in Oradea este de 3 200 lei. Venitul mediu brut fiind de 5 600 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Oradea?

In prezent avem disponibille 1 167 locuri de munca in Oradea.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.